Opowiadania - str 108

Czytaj autorskie teksty
  • Pomagać gdzie można

    Z miłości do powietrza, Zaczęłam oddychać, Otumaniona wiatrem, Smagam się po świecie. W poklasku słońca, Szukam nadziei na jutro, Błądząc w swym świecie, Wygrywam ...

  • To tylko wakacje cz.3

    Właśnie siedzę w wielkim pokoju, w apartamentowcu, który opłacił nam tata Emmy. Niby są trzy pokoje, dla każdej z nas osobny, ale są na tyle duże, ze postanowiłyśmy ...

  • Być

    "Być" Być to znaczy istnieć, To tak wiele A czasem niewiele by stać się szczęśliwym To wspólnie pisany wiersz Nieprzemijający Bez rymów Ciąg przemilczanych ...

  • Łza

    Poprzez szybę złych słów Łza pojawia się Pytasz dlaczego? Ot tak pojawia się, Nie krzyczy głośno, Nie słychać jej, Krzyczy cicho, Jak ból,który wodą wylewa się, Bo ...

  • Analna księgowość

    W roku 2016 powstał pierwszy projekt firmy zatrudniającej wysokiej klasy specjalistki w dziedzinie księgowości, które jednocześnie pełniły rolę epizodycznych pań do ...

  • Wiersz (?)

    OD RAZU MÓWIE ŻE MIAŁAM 15 LAT JAK TO PISAŁAM CHYBA xD NAWET NIE WIEM CO TO JEST BO POEZJA NA PEWNO NIE :D Powiedziałem coś kiedyś, Od razu pożałować się dało ...

  • Królestwo Mongolii 8

    Przytuliłam ją. -Przecież wiesz, że i tak jakoś znajde wyjście z każdego ryzyka.- Zaśmiałam się ,czując jak łza mi płynie po policzku. - Mówił Ci już jak to ...

  • Wielki Łun

    Wielki Łun spadł na ziemię z nieba. Ludzie myśleli, że to kometa albo inne gówno, ale to była istota o wyglądzie kozy i umyśle delfina. Stworzenie owo potrafiło ...

  • Korporacja cz. 1

    Patrzył na leżącą na jego biurku Agnieszkę. Nie była zbyt bystra lecz nie dało się ukryć, że miała świetne piersi. Rżniecie jej zaczynało go już nieco nudzić ale ...

  • Pamiętnik cz.1

    Każda chwila, każdy moment, każde spojrzenie, delikatne muśnięcie dłoni. Każdy najdrobniejszy gest może mieć znaczenie, może kształtować przyszłość. Co było dziś ...

  • Bóg Wszystkiego

    Siedziałam na straży i obserwowałam jak Sam bawi się z dzieciakami ze straży młodości. Każdy ruch, każdy krok sprawiał, że jego mięśnie się napinały przywodząc na ...

  • 911

    Błądziłem korytarzami ciemności swojego umysłu, starając się nie potknąć o zgubione stopy. Moje dłonie lekko czuwały nad równowagą zdezorientowanego ciała, opuszkami ...

  • Nowa kolezanka z pracy cz.4 Ostatnia

    Po drodze do domu zrobiłem zakupy. Wybrałem kilka ładniejszych pomarańczy, kilogram ziemniaków i jakieś piersi z kurczaka. Do picia wziąłem butelkę Pepsi i karton soku ...

  • The ghostwriter: The end of eternity

    Słucham ostatniego nagrania ojca, próbując unikać pełnego widocznej satysfakcji uśmiechu Tony’ego. Jest raczej chłodno, więc szukam odrobiny ciepła u męża. Problem w ...