Opowiadania - str 105

Czytaj autorskie teksty
  • Warszawski deszcz

    Ciepłe jesienne popołudnie. Pada deszcz. Wyjeżdżasz spod biura. Przy szlabanie dostrzegasz koleżankę z sąsiedniego działu. Spieszy się wyraźnie. Nie ma parasola ...

  • Marta i wiejski festyn

    Na motorowerach Lalunia. Sprawiało mi to przyjemność. Bardziej kręciłam tyłkiem. - A może pania podwieźć? - posadzilibysmy pania na konika - poskakałaby sobie pani na ...

  • Warsztat. Marta i mechanicy

    Tu mam wiele pytań do Was? Jak to rozwijać? Na początek piszę zarys wstępu, na samym końcu - 10 pytań do Ciebie? Wstęp – kontrast – perfumy – zapach smaru - wsiadać ...

  • Nie do zapomnienia

    Ankę poznałem na portalu randkowym. Mieszkała w mieścinie nieopodal mojego miasta. Wymiana kilku maili, fotek i ok. spotykamy się. Zjawiłem się w umówionym miejscu ...

  • Głód cz. 30

    -Ile za nią zapłaciłeś? - zapytał mężczyzna zimnym tonem wzbogaconym o posmak groźby. -Tysiąc? - wymruczał niepewnie Orzeł, wyraźnie podenerwowany zachowaniem swojego ...

  • Dodatek do Mrocznego Cienia - opis krainy

    Z dziennika Cesarskiego Instytutu Badawczego: Świat Falsus było odległą krainą pełną różnych stworzeń, za równo tych magicznych jak i zwykłych, niezbadana do końca. W ...

  • Trening wyobraźni z opowi. Cześć druga.

    Wrócił po kryjomu do wioski, to co tam ujrzał, zmroziło go aż do duszy. Dawne piękne drzewo mieszkalne zamieniło się w kamienną rzeźbę, a wszystko wokół niego stało ...

  • Szkoła, wycieczki, nieporozumienia cz.3

    *Następny dzień* Dzisiaj mają 8 lekcji; więc ten dzień zapowiada się słabo. ~ *Daria* Obudziła się o siódmej, o ósmej zaczynała te przeklęte zajęcia. Prawie nigdy ...

  • Patologia ogłoszeń o pracę

    Zmieniam pracę. Uznałem, że po roku usługiwania ludziom o inteligencji planktonu, pora coś zmienić w swoim życiu. Z racji, że ciągle buduję swoje wykształcenie i nie ...

  • Marta i zakonnik / Olimpijczyk

    MŁODY KSIĄDZ RYSZARD Rysio z klanu, Ryszard Lwie Serce spacer, za rękę, podwiana spódnica zaproszenie do siebie, bez s Wycieczka do Krakowa - zaproszenie na wino, zgubił ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 68 - epilog

    Grzegorz Cztery lata. Całe cztery lata od tych niszczących wydarzeń. To był intensywny czas, nie tylko dla mnie ale i dla moich najbliższych. Wszyscy przeżywaliśmy swoje ...

  • Dziewczyna galopująca na tańczącym koniu

    Hank siedział przy pianinie przed trybunałem sędziowskim, który oceniał jego talent i miał zadecydować, czy chłopak nadaje się do prestiżowej szkoły muzycznej. Już po ...

  • Felieton apolityczny część trzecia

    Największe przekręty ekonomiczne w tym.kraju zostaly wprowadzone w życie za czasów prezydentury Wałęsy ( chodzi o Narodowe Fundusze Inwestycyjne oraz obietnica 100 mln ...

  • Drzewo. Marta i podglądacz

    Od kiedy pamiętam, zawsze podniecało mnie wrażenie, że jestem podglądana. Kiedy w czasie studiów mieszkałam na stancji, właściciel mieszkania podpatrywał mnie gdy się ...