Niedokończona (jeszcze) bajeczka....
Stałaś na peronie w powiewnej sukience, Twoje włosy czesał wiaterek radosny, Zakochane oczy, błękitne i czyste W darze promienną miłość mi przyniosły. Niebo ...
Stałaś na peronie w powiewnej sukience, Twoje włosy czesał wiaterek radosny, Zakochane oczy, błękitne i czyste W darze promienną miłość mi przyniosły. Niebo ...
Siedziałam w koleżankami w pubie i zastanawiałam, się nad tym, co powiedział Max tuż przed wyjściem. Z jednej strony – rozsądne podejście, ale z drugiej... w końcu i ...
Listopad. Ranek. Długa aleja. Szelest liści pod nogami. Cisza. Pusto. Drzewa gołymi gałęziami niemal dotykają szarych chmur na niebie. Idziemy, trzymając się za ręce. Z ...
(pożegnanie) Siostrą moją jest Śmierć, a Obłęd mym bratem. Przede mną przepaść, a za mną pożoga. Umysł mój w ciemności piekła zanurzony Duszy już nie mam ...
Dwa Wilki (dedykuję M.) W mej głowie dwa wilki walczą wciąż ze sobą. Jeden podły, fałszywy do zła wciąż mnie kusi, Arogancki, kłamliwy, serca wkoło rani, Rozdziera ...
KRÓTKIE WPROWADZENIE Ci z Was, którzy czytali moje poprzednie szkice będą doskonale zorientowani i w tej historii i jej bohaterach. Jeśli jednak zaczynasz w tym miejscu – ...
01. Mówi się, że Nowy Jork to miasto, które nigdy nie śpi. Nawet w noce jak tamta, gdy temperatura powietrza sięgała poniżej zera, a zegarki już dawno wskazywały kilka ...
Na dworze jest już ciemno, robi się coraz zimniej i dzięki temu potrafię jeszcze bardziej docenić taki wieczór jak ten dzisiejszy. Siedzimy z Samem przy stole, dopiero co ...
– Siostro mieliśmy prowadzić trening, a nie biegać po lesie. – Leaf nie mogła złapać tchu po kolejnej godzinie spaceru, wśród piękna kwitnącej przyrody. – Trening? ...
Znalazłam cię pośród paproci, Gdzie świerszcze smagały się z kleszczami, Gdzie swoboda nie była im dana, A urocza nuta śpiewu koiła rany. Znalazłam cię pośród ...
Gdzie marzenie psują mi duszę, Gdzie tęcza nie mieni się barwami, Gdzie ptaki nie mają już głosu, I mój zamiera niesprawiedliwie… Gdzie ludzie czytają cudze listy ...
1.Rozmowa z komisarzem Unii Unijny komisarz zaskoczył ws. Polski. "Polacy mogą z pewną dozą racji mówić, że być może wobec nich stosuje się odmienne standardy" ...
Sytuacja nie wyglądała zbyt kolorowo. Pięciu strażników na parterze, sześciu na pierwszym piętrze i trzech na drugim. Prześlizgnięcie się między mini będzie wyjątkowo ...
W Niemczech żywność jest droższa? Niekoniecznie. Sprawdziliśmy to W Polsce tani olej palmowy, a w Niemczech - znacznie zdrowszy - olej słonecznikowy. Te same chipsy, ten sam ...