Opowiadania - str 107

Czytaj autorskie teksty
  • Osaczona

    Zimna jesienna noc, opatuliła małe miasteczko Kelmond. Brudne drzewa, pochylały swe gałęzie nad domami, dodając im nuty upiorności. Wśród gęstej ciemności ulic ...

  • WYBORY OBYWATELI

    Informacje na temat prawa wyborczego w Polsce i UE. " Czynne prawo wyborcze (prawo wybierania) – prawo przysługujące obywatelom, które zapewnia im możliwość udziału ...

  • Dildo - Epilog

    EPILOG Resztę nocy spędziliśmy na dzikim seksie. Nicole okazała mi trochę litości i pozwoliła mi na kilka godzin snu, ale przez większość czasu strzelałem pustymi ...

  • First heartbreak-Finał

    Bez względu na to, co zrobi, zawsze mu wybaczę. Może mnie oszukać, manipulować mną, sprawić, że chcę być martwa, zawsze będę za nim gonić. Pamiętam te kilka dni ...

  • Wystarczy uwierzyć

    Nie bój się chcieć, To naturalna rzecz, Co nowe straszne jest, Spada na nas jak deszcz. Głowę do góry noś, Nie rób nikomu na złość, Choćby dawali w kość, Choćbyś ...

  • Zlecenie II

    Przyglądam się W, który popija drinka, zupełnie niewzruszony dziewczyną, ssącą mu kutasa z zaangażowaniem. Jest młodsza ode mnie, pewnie ledwie legalna. Długonoga ...

  • Zakład w małym miasteczku

    /////////////////// SEN MARTY O BOHUNIE Zasnęła. Szybko pojawił się sen. Oto w eleganckiej bordowej sukni jest na jakimś balu. To chyba Sylwester w jej miasteczku. Sami ...

  • Trudna decyzja pytanie

    Witam przepraszam że tak długo niestety straciłam całe opowiadanie z powodu awarii kompa i narodzin dziecka nie mialam czasu ani mozliwosci napisania jakiegos fajnego ...

  • Takie tam, rozdział trzy ;D

    Restauracja wyglądała na całkiem miłą. W tle pobrzmiewały skrzypce (nigdzie nie było skrzypków, więc pewnie ze stereo), przy stolikach spokojnie rozmawiali niezbyt ...

  • Kolor Jesieni

    Jesień Szara i smutna Kto Ci dał takie kolory? Może ktoś kto Cię niedocenił? Tryskasz żółcią,pomarańczem,brązem Witasz chłodem,zimnym wiatrem A czasem słonkiem, Tyle ...

  • Pendrive

    //UWAGA: wszelakie błędy językowe i ortograficzne były zabiegami zamierzonymi. Proszę, przeczytaj do końca mimo wszystko ;) Dodaj komentarz, co o tym sądzisz ;) / ...

  • Jeśli możesz, przeczytaj:-)

    Witajcie moi czytelnicy! Cóż, wybaczcie za tak mało czasu poświęconego waszym umysłom, lecz sama nie wiedziałam, że i mój stan umysłu będzie tak intensywnie ...

  • Znikająca miłość - rozdział IV

    Rozdział IV Nastało upragnione lato. Wszystko szło w dobrym kierunku, a przynajmniej tak się wszystkim wydawało. Tom i Summer znów stali się przyjaciółmi, jakimi byli w ...