Opowiadania - str 110

Czytaj autorskie teksty
  • Czarny kot

    Franciszek-czarny postawny i przystojny kot siedział na ławce.Pazurkiem dłubał w ząbkach.Mruczał i machał ogonkiem.Był ogolony.Miał na sobie wyprasowaną czarną ...

  • Błahostka III

    Następnego dnia Kamil postanowił nie poruszać z Anetą tematu z wczoraj. Tak naprawdę jej wczorajsza reakcja dała mu jasną odpowiedź Leżąc w łóżku, zdał sobie ...

  • Duchy i anioły

    Sid spoglądał na szpital. Nie dostrzegł w nim niczego szczególnego, żadnych odrapanych ścian, brunatnych plam, czy zapachu sików. Odbiegało to od dotychczasowych ...

  • Co było, jest i będzie

    morze łez wylanych zapadło się w podziemi niczym Antarktyda pochłonięta przez ocean zapadnia kiedyś wróci, ukarze twarz roztropną w ilości nieskończonej zachwyci nas ...

  • Być szefem cz.6 - ostatnia

    Przy recepcji czekałem jako pierwszy. Zanim do mnie dołączyły wypiłem porcję wódki wymieszanej z pepsi. Zawsze miałem obawy przy popijaniu wódki gazowanymi napojami ...

  • Laleczka z wystawy

    piękna laleczka z porcelany spogląda na mnie z wystawy chociaż nie ma swojego serduszka wiem, że to z niego była wykonana laleczka z małymi warkoczykami z sukienką ...

  • Tylko środy, cz. 3

    - Ej, co się dzieje? – stanąłem za jej plecami. Lejek w najlepsze pożerał moją ulubioną kiełbasę. - Jeszcze się pytasz? Od wyjazdu Miśka zachowujesz się dziwnie ...

  • Do I wanna know? / Nick 3

    Siedziałam na korytarzu, czekając na kolejną lekcje i rozmawiałam z Melanie o jej obecnym chłopaku. Nie umiałam się skupić, byłam zatopiona w swoich myślach. Z rozpędu ...

  • Cierpienia wspaniałe początki cz.1.

    Piątek. Ciepły wiosenny dzień. Zakładam buty, wiążę sznorówki i wsiadam do samochodu by pojechać po znajomych z którymi umówiłem się na małą domówkę u mnie w ...

  • Czysty Femdom

    -Siad! - rozkazuje Pani, łapiąc na grzywę swojego podwładnego i sprowadzając go do parteru. On opada posłusznie. Właścicielka bez ceregieli pozbawia się majtek, lekko ...

  • Niepokój - prolog

    Gdyby ktoś spytał jak wyobrażamy sobie najstraszniejszą scenę z horroru każdy zacznie od "To działo się w nocy”. Całkiem zabawne iż ciemność budziła w nas od ...

  • Mandat (I)

    Dzień przed ślubem Marta dowiaduje się, że jej narzeczony ją zdradza. Wściekła i rozgoryczona, wsiada do samochodu, a chwilę później zatrzymuje ją drogówka. I wtedy ma ...

  • "Gdy się Ciebie miało"

    Gdy się Ciebie miało, Całą Twoją duszę i całe Twoje ciało, Smutku i szarości Się nie czuło i nie widziało. Jak się Twoim było, Nic więcej się nie liczyło. Na ...