Opowiadania - str 117

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Za darmo"

    w baśni spisanej piórem wyobraźni ukażę tęsknotę strapionego serca wymaluję pędzlem smutki doczesne uwieczniając je wszystkie by nie powróciły to, co pozostało ...

  • Chcę tylko...cz.5

    No właśnie było za dużo ale, w mojej głowie już widziałam przyszłych właścicieli, koniecznie z dwójką lub trójką małych urwisów, w domu powinno być życie.Udałam ...

  • ,, Zapragnij mnie..."

    Zapragnij mnie w świecie, w okrągłej miłości, Zapragnij nim ciemność nam nagle zagości, Zapragnij mnie w smutku i czasem w gniewie, Zapragnij i rozwiń mą miłość do ...

  • To nie jest opowiadanie

    Człowiek jest jak książka. Jej autorem są ludzie. Ludzie, których spotyka na swojej drodze. Jak księga hotelowych gości. Na każdej stronie wyryte słowa odwiedzających ...

  • Spontan

    Chwiejnym krokiem wychodzę z gejowskiego baru, głowa pęka mi od hałasu. Piwa z sokiem przelewają się we mnie, jakby chciały o sobie przypomnieć. Centrum Warszawy wypełnia ...

  • ,, Wściekłość"

    Myśli się plączą po mojej głowie, Jestem dziś wściekły, nikt mi nie powie, Każdy, kto widzi mnie dzisiaj drży, Deszcz zauważając, tylko mży. Jestem wielki, gdzieś na ...

  • Bestiariusz cz.II „Prawda”

    Prawda - Serino, to ostatni moment na powiedzenie prawdy! - Cicho! Ściany maja uszy, a Fabrycy może wrócić w każdej chwili - zniżyła głos do ledwie słyszanego szeptu ...

  • Mama Policjantka S02E13

    Hej! Wracam do was po bardzo długiej przerwie, jak na razie tylko z jednym epizodem, ale pamiętajcie że jeszcze tej serii nie zakończyłam, i mam dalsze pomysły ;) Dziękuje ...

  • Nieznajomy z Egmere cz. 2 Ostatnia

    Przerażona Caroline wbiegła do pokoju rodziców, budząc ich głośnymi krzykami: - On tu jest, widziałam go przed domem! - Córciu kto… Kto chodzi po naszym podwórku? – ...

  • Odpowiedź na pytanie

    Znowu siedzę sama Tak jak Ty pośród czterech ścian I zastanawiam się czy dalej coś łączy nas W moim łóżku nie ma Ciebie już A poduszka nadal podtrzymuje zapach Twój ...

  • Kto...

    Sam na sam ze swym światem Światem pustym jak niebo latem Siedzę w swoich czterech ścianach Przepełniony pustką w środku Bez serca , bez duszy Bez kogoś kto mną poruszy ...

  • Tinder Love

    Zamykam aplikację i sprawdzam autobus w przeglądarce. Mam pół godziny do wyjścia, jeszcze zdążę coś ze sobą zrobić. Związuję włosy w niedbałego koka i zaczynam ...

  • ,, A życie leci..."

    Każda chwila jest wspaniała, Kiedy jestem jeszcze mała, Pani w szkole wciąż mnie chwali, Moje serce jest ze stali. Gdy do szkoły czwartej chodzę, Czasem w mokrej trawie ...

  • ,, Mrówka"

    - Jestem szybka, no i zwinna, Taka, jaka być powinnam, Biegam szybko, niczym struś. - W grupie żyję, sami wiecie, Dobrze mi jest na tym świecie, Mówi tacie dziś synuś ...