Opowiadania - str 118

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Liście"

    Razem z mamą się rodzimy, Na nasz światek przychodzimy, I trzymamy ją za ręce, Nam nie trzeba nigdy więcej. Czasem braci mamy sporo, Dla drugiego są podporą, W każdej ...

  • Wakacje na Mazurach część 2/2

    Witam. I zapraszam na drugą i ostatnią część naszej autentycznej historii na Mazurach. Nachylilam się nad Darkiem. - dziękuję - rzeklam cicho Z trudem doszłam do leżaka ...

  • ,, Deszczyk"

    Spadam z nieba z wielkiej chmury, Czasem robię w liściach dziury, Jestem zgrabny, przeźroczysty, Dla człowieka oczywisty. Wielkość moja jest niewielka, Pojedynczo, to ...

  • ,, Zgadnijcie :-)"

    Jestem ważna, choć nie wiecie, Długo żyję na tym świecie, Noszą nawet mnie królowie, Zwykli ludzi i posłowie. Choć kolorów mamy wiele, W jednaj szafce przyjaciele ...

  • Weakness

    - Że co? Pan sobie teraz żartuje? Czym, do cholery, jest miastenia?! Wkręcacie mnie, prawda? - patrzyłam zszokowanym wzrokiem na dwóch lekarzy stojących przede mną ...

  • Jak długo?

    Czasem gryzę swoje palce z rozpaczy, łudząc się, że ten ból w końcu minie, a mija tylko czas, nadzieja i ludzie. Z tym ostatnim jest chyba największy problem, bo kiedy ...

  • Inna władza (one shot)

    Syknął z irytacji, gdy gałązka uderzyła go w twarz i rozcięła policzek. Nie zwolnił jednak biegu wierzchowca, lecz nadal gnał przed siebie, kierując się w stronę ...

  • Co nowego ?

    Aktualności. 1. Aktywność na LOL 24. Jak trafnie przewidział Nefer nastał sezon ogórkowy. Publikacje pokazują się w miarę regularnie. Natomiast prawie wogóle nie widać ...

  • Najgorsze 27 godzin

    Okładka Było zimno, -50 stopni Celsjusza. Eli samotnie stąpała po żwirze. Był dzień pięciu wschodów, więc akurat wypadała jej warta. Aż po horyzont jedynym co ...

  • ,, Stworzyłam Cię"

    W mych marzeniach Cię stworzyłam, Blond rosą naznaczyłam twarz, Błękitnym niebem pomazałam oczy, Słodką truskawką wkleiłam usta. Mchem wykleiłam tors, Leśną trawą ...

  • ,, Czas"

    Marzeniami utkałam pajęczą sieć, Każdego dnia oczekując na spełnienie, Wplotłam w nią miłość i serce, Wieczorem ogrzewa ją dusza. W razie gdyby padało, Z liści ...

  • Miłość sensem życia cz. 87 - ostatnia

    „Zakaz… Nie pozwalam! Jeszcze nie teraz. On umarł. Tak bardzo mi go brakuje…”- tylko te słowa można było ostatnio usłyszeć w tym miejscu przepełnionym gorzkimi ...

  • Nigdy nie spoglądaj wstecz. cz.10

    -Emily, jesteśmy na miejscu -mówi Shane lekko potrząsając mnie w ramię. -Słodko spałaś, ale musiałem Cię obudzić -kończy i uśmiecha się. Patrzę na niego zaspanym ...

  • ,, Kurz i tylko kurz"

    Maluję tęczę na niebie łzami, Radości puch uleciał zapomniany, Skromności progi zostały zatarte, Zaduma zakrólowała nad światem. Miłości deszcz skroplił konwalie ...