Zagubiony w Sieci cz.2
K-217/13 wyhamował nad kwaterą Tancerzy Śmierci. Przemienił się z myśliwca w postać humanoida i wskoczył do bazy poprzez wykonany przez siebie otwór w suficie przy ...
K-217/13 wyhamował nad kwaterą Tancerzy Śmierci. Przemienił się z myśliwca w postać humanoida i wskoczył do bazy poprzez wykonany przez siebie otwór w suficie przy ...
Wchodzę po schodach, czując na sobie jego wzrok. W duchu modlę się, żeby patrzył na mój tyłek, nie po to zakładałam najbardziej obcisłe spodnie z mojej szafy ...
W pewnym momencie mojego życia, Światło nadziei w czarnej mgle nicości się rozmywa Bo cóż to nadzieja gdy wszystko się traci, Matkę, rodzinę, najdroższych braci Swój ...
,, Natchnienie” Wiersze nie powstają latem, Nie potrzebują zaproszenia, Przychodzą z przyjaciółką. Czekają na ofiarę, Wbijają się w długopis, Namacalnie nie mówią ...
Goście wyszli od nas grubo po północy. Byliśmy zmęczeni, ale w gruncie rzeczy szczęśliwi, chociaż męczyła nas jedna dość zasadnicza sprawa. - Wiesz, że ludzie nie ...
Do pomieszczenia wszedł ten sam, starszy pan, ale tym razem w towarzystwie. Za nim pojawił się Paweł z pliczkiem dokumentów w dłoni. Miał posępną minę, a wzrok wbity ...
,, Niemożliwe” Być gwiazdą na niebie, To tak, jakby marzyć o wieczności. Wszystko jest możliwe, Ale i wszystko ma swoje ograniczenia. Chcieć tchnąć życie w obraz, To ...
,, Pragnienia nic nie zmienią” Wiązka marzeń spoczęła w stogu siana, Kto ją znajdzie ten zuch jest i chwat, Ja od życia potrzebuję tylko wrażeń, Bo mym szczęściem ...
,, Obdarowuję Cię” Bukiet liści niosę Tobie na dzień dobry, Takie piękne, niczym malowane, Kiedy spojrzysz na nie wytrwale, Ujrzysz piękno jesiennej starości. Ze śniegu ...
Poziom podniecenia narastał stopniowo bardziej przejmowałem się tym, co może wydarzyć się za chwilę. - Jest jeszcze czas, aby się wycofać- wołało moje lepsze ja ...
,, Echo przeznaczenia” Chodzi za tobą jak cień, Chodzi nawet w dzień, Przy łóżeczku grzecznie leży, Choć nikt może nie uwierzy. Nie namawia nas do złego, Nie odwodzi ...
Rozmawiając z przyjacielem strasznie płakałam. Przypomniała nam się nasza ostatnia wycieczka w wakacje. Byłam tylko ja i on. Na rynku pewien pan grał na instrumencie ...
,, Panna czysta” Matkę Boską chwalcie narody, Wnet odrzućcie wszelkie wygody, Bo to Panna jest nad Pannami, Modlę się do niej wciąż godzinami. Nie jest zbyt niska, ani ...
Czerwona bielizna prześwituje przez białą bluzkę, co okazuje się sporą kontrowersją na ulicy Francuskiej. Nerwowo odpalam papierosa, aby uniknąć wnikliwych spojrzeń ...