Opowiadania - str 123

Czytaj autorskie teksty
  • Potarganie

    Jesteś serca wołaniem na wyspie zatracenia nie chcę tracić cię prowadzisz do zniewolenia Twoje bezkresne motywy zażyłości prowadzą duszę ku ślepej miłości Chcę ...

  • Koniec a może i początek?? cz.18

    Leżałam odwrócona plecami do Mateusza czułam tylko jak jego ramiona obejmują mnie ciasno i tak było za każdym razem, gdy się budziłam. Od wyznania chłopaka minęło ...

  • Puk...puk...

    Puk...Puk... Znów zaskrzypiały drzwi... Kotku... doprowadzasz mnie do szaleństwa!!! Wróciłam... Ale dziś będzie szybko, bo firma czeka. Podeszła do Ciebie od razu ...

  • Męskie dłonie...

    Uwielbiam tę siłę, która tkwi w męskich dłoniach. Silne choć delikatne... Jest 14.00 i udało Ci się urwać dziś wcześniej z pracy. Siadasz zmęczony i mimo krótkiego ...

  • KONKURS i ciąg dalszy felietonu.

    Konkurs miał dwa cele: - uhonorowanie pozytywnej osoby za życzliwość wobec pisarskiego nowicjusza , - pobudzenie naszego środowiska do aktywności w komentowaniu i wzajemnym ...

  • Spotkanie z kochankiem

    Stojąc w kuchni i krojąc warzywa odbieram SMS-a od Ciebie "zaraz będę”. Uśmiecham się lekko na myśl o tym jaką niespodziankę dla Ciebie przygotowałam. Po kilku ...

  • ,, Krótkie"

    ,, Krótkie” Życie takie krótkie, a złości tak wiele Każdego dnia kogoś odchodzą przyjaciele W smutku i rozpaczy żegnani przez bliskich Pełne łez wylanych są wtedy ...

  • Sekret cz. 11

    ONA Czy kiedyś się nim nasycę? Zapragnę kogoś innego? Nie znałam odpowiedzi na te pytania. Po prostu chciałam by był ze mną już zawsze, ale życie tak szybko przemija i ...

  • ,, Ostatnie pożegnanie"

    ,, Ostatnie pożegnanie” Żyłeś dla ludzi, których tu tak wielu Podchodzą do ciała- Żegnaj przyjacielu… Przeżyłeś lat wiele, choć dla nas mało Byłeś bardzo dobry ...

  • Droga Mamo,

    Droga mamo, Dzień Matki to wyjątkowy dzień, w którym mogę Ci podziękować za wszystko, co mam od Ciebie. Wiem, że relacja ze mną może być ciężka, jestem niedojrzała ...

  • Miesiące malowane marzeniami - marzec

    Stałam na szpitalnym korytarzu, wdychając sterylny zapach, który zalegał niczym smog w każdym kącie budynku. Miałam gęsią skórkę i drżały mi dłonie. Ale to ...

  • Cyrograf (prolog)

    Cyrograf (Prolog) Możecie wierzyć lub nie, ale chyba zawarłem pakt z diabłem. Już od dawna interesowałem się okultyzmem. Przeglądanie stron o tematyce metafizycznej czy ...

  • ,, Zamazany wzrok"

    ,, Zamazany wzrok” Żal, smutek, rozpacz i ból, Dzisiaj niosą me imię na tacy. Stapiają się z moim ciałem, I nikt nie widzi różnicy… Strach przenika mnie na wskroś ...

  • ,, Dar istnienia"

    , , Dar istnienia” Niknę schowana na wietrze wspomnień… Odpływam wraz z nadzieją jutra… Rozpuszczam swe ciało we mgle… Słyszysz mój płacz? Bo płaczę… Kwiat ...