Opowiadania - str 126

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Priorytety"

    ,, Priorytety” Pnij się do marzeń. Śnij o nich każdego dnia. Trwaj przy swoim, choćbyś był sam. Nikt nie jest idealny. Kłam, jeśli trzeba. Patrz w górę, gdy plują ci ...

  • ,, List do mamy"

    Mamuś! O tylu sprawach chciałabym Ci opowiedzieć, a jednocześnie nie wiem jak to zrobić. Urodziłaś mnie, to fakt, ale nic nie poradzę, że będąc dzieckiem różnie Cię ...

  • ,, Przeczytaj mnie"

    , , Przeczytaj mnie…” Chciałabym móc operować słowem tak delikatnie, jak kochanka pieści językiem męskie przyrodzenie. Czytelnik rozpływałby się podczas pieszczot ...

  • Stanisława

    Dzisiaj Staśka imieniny Więc ci życzę super miny Na skromniutkie me życzenia Byś się stary dziś nie zmieniał! Dużo zdrowia i wór kasy W lodóweczce wór kiełbasy Litra ...

  • ,, Rój" coś krótkiego

    ,, Rój” Słońce świeci, więc korzystam Bo ja jestem bardzo bystra Nóżki długie dziś opalam Tym się wcale nie przechwalam. Lubię słońce promieniste Bo tak ciepłe ...

  • ,, Posort"

    - Co to jest mężczyzna? - Mężczyzna, to takie małe kanciaste pudełko, w którym mieszczą się same najpotrzebniejsze rzeczy, takie jak: telewizor, pilot, telefon, piwo ...

  • Papierkowa robota

    Leżąc na plecach i dopalając papierosa, patrzyłam jak powoli wstaje i kieruje się do łazienki. Po chwili usłyszałam szum lanej wody. Dopiłam resztkę drinka, zgasiłam ...

  • My

    Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak niewiele potrzeba, by wywołać prawdziwy huragan zdarzeń. Niszczycielską siłę, która rujnuje każdą rzecz zbudowaną w naszym ...

  • ,, Zamotanie"

    ,, Zamotanie” Gdzie podziali się prawdziwi mężczyźni, Którzy otwierali nam drzwi samochodu? Gdzie podziali się romantycy, Którzy na pierwszą randkę przynosili kwiaty? ...

  • Psychopatyczna idelaność cz. 8

    Cz. 8 - Aaaa!- Zapiszczałyśmy obie, kiedy telefon w jego ustach nagle zaczął dzwonić… - Boże, co robić?- Pytałam na głos siebie. - Ja tego nie odbiorę- powiedziała ...

  • Wulgarne

    Wybaczcie za słownictwo, ale nie mogłam się pohamować. Jest na świecie taki ktoś, kogo nienawidzę jak wszystkich diabłów i niech mnie piekło pochłonie, jeśli ...

  • My horny boss | 24

    - Co? - zamurowało mnie. Stałam i próbowałam wyczytać z jego twarzy jakiekolwiek emocje. Po chwili Val zaczął się po prostu śmiać. Nerwowo odchrząknęłam i ...

  • Żadnych czerwonych psów cz. 1

    - Wejdź pod łóżko. - nakazuję wiedząc, że wizyta Prawych to kwestia czasu. Wciąż nie mam pojęcia, dlaczego mu pomagam. Przecież nie potrzebuję kłopotów. Posłusznie ...