Opowiadania - str 127

Czytaj autorskie teksty
  • Nic do stracenia Cz.9

    Jak już dołączyli do nas Krystian i Julka udaliśmy się do pobliskiej pizzerii. Bawiłam się z nimi świetnie w końcu czuje że mogę mieć prawdziwych przyjaciół i że ...

  • Niemoralna propozycja

    Witajcie, kochani! Po ostatniej nagonce na mnie za "Dziurę” dziś postanowiłam odnieść się do innego obiektu żartów na Lolu, a mianowicie: do fotek. Przed chwilą ...

  • ,, W pijanym widzie koła życia"

    ,, W pijanym widzie koła życia” Nagość. Czym jest nagość, jeśli nie dopieszczeniem człowieczeństwa? Człowiek rodzi się nagi. Lecz, gdy dorasta, zaopatruje się w ...

  • ,, Przypadki czasowe rodzaju męskiego"

    ,,Przypadki czasowe rodzaju męskiego” Podejrzewam, że chyba każda kobieta na świecie usłyszała kiedyś od swojego męża słowa typu: zaraz, za chwilę, za minutę ...

  • Niespodzianka cz.2

    Minęły trzy dni, a Ewa nadal się nie odezwała. Nie dostałem żadnego SMS’a, ani tez nie zadzwoniła. Pomyślałem sobie, że może chciała się ze mną tylko zabawić i ...

  • Tyle erotyki

    Tyle erotyki w całej lol'u Nie widziałem nigdy jeszcze. Czemu jest jej aż tyle? Co takie się stało, że w zaledwie 2 miesiące, główną lol'a zalała fala ...

  • ,, Wypluta ze świata"

    ,,Wypluta ze świata” W świecie jestem jedna sama Niczym stara bardzo brama Nikt nie lubi, kiedy piszę Choć uwielbiam głosu ciszę. Wiersze moje się rymują Same w głowie ...

  • ,, Tycie"

    ,, Tycie” Ja tęsknię Ja pragnę Się mienię I spadnę. Brak czasu Brak lśnienia Puch lasu Rzut cienia. Cień żalu Niechcenia Umiaru Imienia . I łzy Moje I sny Twoje. I ...

  • Zawiera ciąg liter.

    Za oknem śnieg, mróz i zamiecie A w mojej duszy kwiaty miłości i zieleń szczęścia Za oknem deszcz, zimno i zawieje A w moim sercu Ty, i tęsknota Za oknem szaro, buro ...

  • Rozwalić najlepiej!

    Rozwalić najlepiej! Mogłabym szeptać Albo od razu wydrzeć się na cały świat! Mogłabym dreptać Albo od razu przewinąć czasu szmat! Mogłabym prosić Albo od razu ...

  • Obudź się!

    Obudź się! Błądzę po świecie w myślach się gubię Wiem tylko tyle, że bardzo cię lubię. Serce mi stuka, mocno kołacze Gdy cię nie widzę, to czasem płaczę. Nogi są ...

  • Tajemnica babci

    ,,Tajemnica babci’’ Na dworze padał śnieg, a oszroniona dodatkowo droga nie ułatwiała nam jazdy samochodem. Tata powiedział, że jak tak dalej pójdzie, to nie zdążymy ...

  • Rozmowa dwóch pań i pana

    ,, Rozmowa dwóch pań i pana” Spotykają się dwie sąsiadki. Jedna z nich jest z mężem. Są w supermarkecie. - O! Jaka niespodzianka! Co tam Helcia u ciebie słychać? Dawno ...