Opowiadania - str 124

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Wołanie o pomoc..."

    ,, Wołanie o pomoc...” Jest mi tak zimno A nie ma nikogo, kto by mógł mnie rozgrzać… Jestem taka smutna A wokół pustka, brak żywej duszy do towarzystwa… Tak strasznie ...

  • ,, Sens"

    ,, Sens” Myśl o mnie w basku księżyca, Myśl, gdy spadną płatki śniegu. Myśl o mnie podczas spaceru, Myśl, nawet, gdy braknie ci słów. Bądź ze mną, gdy pada deszcz ...

  • ,, Super moc"

    ,, Super moc” Chciałabym być Supermenem. Przemierzyłabym świat po brzegi, Nauczyłabym pisklaczki latać, I sama patrzyłabym na nie z dumą. Będąc Supermenem, potrafiłam ...

  • Życie cz.2

    W dalszej drodze na przystanek i autobusem do pracy, byłem jeszcze bardziej przybity, kiedyś z Kamilem mieliśmy takie same podejście do wszystkiego, taki sam charakter, a po ...

  • KONKURS I FELIETON.

    Konkurs i krótki felieton. Moi drodzy. Ponieważ mój ostatni wierszyk wywołał spore zainteresowanie i zapytania która to z naszych przemiłych Pań była muzą, która ...

  • Kochanek Mojej Mamusi

    O dziesiątej piętnaście miałam otrzymać świadectwo ukończenia gimnazjum. Tamtego poranka powinnam cieszyć się zaczynającymi się już następnego dnia wakacjami, gdy ...

  • Warszawski wieczór cz.3

    19:43 Przechodzę obok grupy mężczyzn po 40stce. Przyzwyczajona do spojrzeń pełnych żądzy poprawiam włosy i przyspieszam kroku. W oddali widzę mój tramwaj, więc szybko ...

  • ,, Przesłodzone"

    , , Przesłodzone” Malusia dziewusia pod drzewem siedziała, Tyciusi problemik w serduszku swym miała. Milusi chłopaczek tej nocki poznany, Obiecał buziaczek, lecz poszedł w ...

  • ,, Podmuch ciągu słów"

    ,, Podmuch ciągu słów” Czasem oczekujesz ode mnie wielu słów, Lecz ja wolę zamilknąć. Nie chciałabym powiedzieć niczego, Czego Ty nie chciałbyś usłyszeć. Czasem ...

  • Pieskie Życie Anny Morrison

    Ręce trzęsły się jej z zimna, a ostre światło halogenowych lamp świdrowało jej nienaturalnie rozszerzone źrenice, powodując uczucie bólu, który przeszywał całą jej ...

  • ,, Rozmairy ech, rozmiary..."

    , , Rozmiary” Małe jest piękne, A duże przyjemne. Wielkie ponętne, Gdy bywa wzajemne. Tycie jest słodkie, Tyciusie milusie. Ogromnie wiotkie, Są rzeczy kruciusie ...

  • ,, Przypadek"

    ,, Przypadek” Zakochałam się przypadkiem, I przypadkiem Cię poznałam. Patrzyłeś na mnie ukradkiem, I ja na Ciebie zerkałam. Miałeś przecudowne włosy, Na wietrze mocno ...

  • Furia Miłości 5 - Koniec

    Tydzień później wstałem przed Nanami. Zabrałem się do robienia śniadania, aby trochę jej zrekompensować, to co zaplanowałem. Nie było to zbyt przyjemne, ale powinno ...

  • Seks na co dzień 3

    To był już tydzień od mojej przygody z linami oczywiście z Panem Gorliwym, Tommym. Nadal miałam jeszcze znaki na swoich udach, ale były już raczej słabe. Nie wiedziałam ...