Opowiadania - str 122

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Miłość na wieki"

    ,, Miłość na wieki” Dogłębnie tonę w rozpaczy pyłku, Toń mojej głębi jest tuż u schyłku, Pragnienia marzeń uciekły wraz z latem, Największa miłość stała się ...

  • Płomień oceanu

    Kryształowa rzeka płynie w moim sercu niesie mi nadzieję w maleńkiej iskierce Niesie mi nadzieję o naszej miłości prowadzi przez życie pełne zawiłości Mając cię tak ...

  • Przeprowadzka 9

    - I widzisz?- powiedziała zwróciła się Lilly do Magdy odgarniając długie i błyszczące włosy- Nie ma to, jak nie ma lekcji. - Aha. A dokąd konkretnie idziemy? - A ...

  • ,, Nikt nie doceni, póki nie doświadczy"

    ,, Nikt nie doceni, póki nie doświadczy” Mam dobre życie, choć czasem nie idzie, Nieraz się robi coś w ciemnym widzie, Aby do przodu, jak ludzie gadają, Choć czasem ...

  • ,, Marzenia o..."

    ,, Marzenia o…” Co mam dziś robić? W myślach się gubię, Nie wiem na pewno, czy nawet to lubię, Wciąż skaczesz przy mnie niczym okruszek, Karzesz pieniądze mi zbierać ...

  • ,, Ach, coś tam..."

    , , Ach, coś tam…” Kiedy smutek spłynie w dal, Kiedy zdejmiesz z szyi szal, Kiedy będziesz już gotowa, Zaczniesz wtedy żyć od nowa. Kiedy z chmury spłynie woda, Gdy ...

  • Afrykańska przygoda. Cz. 3 - ostatnia

    Tej nocy Renata nie mogła kochać się z mężem. Wymówiła się bólem głowy, zmęczeniem i takimi tam. Marek zrozumiał. Może chciał zrozumieć. Tego Renata nie wiedziała ...

  • ,, Morski smak"

    ,, Morski smak” Czy nie widzisz mego wzroku? Spoglądam nisko, prawie depczę odbicie swojego ciała na ziemi. Czy nie widzisz spojrzenia? Zalega w nim smutek siejący nie tylko ...

  • Radość jedno ma imię!!!

    Radość jedno ma imię!!! Boże, radość moja nie ma końca! Czuje się tak wniebowzięta, jak nigdy dotąd! Jeszcze nigdy nie czułam takiej euforii w sercu! Mogłabym skakać ...

  • ,, Mój mały światek"

    W końcu cisza… Mój domek ochłonął, bo szanowni robotnicy przestali w niego uderzać. Nałożyli mu brązowy kubraczek z obietnicą ciepła i nieprzemakalności na całe ...

  • ,, Ludzie z przestworzy"

    , , Ludzie z przestworzy!” Hej, postanowiłam, że napiszę felieton dotyczący mojego życia. Niebywałe jest to, ile rzeczy na postrzeganie świata, może zmienić czytana ...

  • Prawda czy Wyzwanie - Zmiana reguł cz.2

    - Kurwa mać..! - Uciskałem ranę. - Nieźle Cię trafił. Jak wyjedziemy za miasto, to muszę Cię opatrzyć. - I obudzimy tego dupka. Po paru minutach Rafał zjechał z trasy ...

  • Bon Voyage

    Portale zrzeszające odbiorców o odmiennych od większości społeczeństwa preferencjach seksualnych to specyficzne miejsca. Pełne różnych ludzi, różnych osobowości ...

  • Belgijska przepustka

    Benjamin Herman, zdrowy, z resocjalizowany belgijski obywatel, który nie marnował czasu, otrzymanego w ramach przepustki, na jakieś głupie grillowanie, czy niemodne i ...