,, Zemsta"
,, Zemsta” Zdepczę Cię jak strasznego robaka! Zastrzelę z lufy, jak brzydkiego ptaka! Zdepczę jak żuka, co wpadł do pokoju! Zawsze gotowa będę do boju! Zmyję Cię ...
,, Zemsta” Zdepczę Cię jak strasznego robaka! Zastrzelę z lufy, jak brzydkiego ptaka! Zdepczę jak żuka, co wpadł do pokoju! Zawsze gotowa będę do boju! Zmyję Cię ...
,, Będąc nikim” Patrzyłam w Twe oczy, Które mnie zdradziły, Przy Tobie miałam kroczyć, Lecz kroki się rozmyły. Przy Tobie miałam kwitnąć, Lecz schowałam skrzydła ...
, , Liścik” Na wysokim niebie, Piszę list do Ciebie, Może mnie zobaczysz, Z nieba gdzieś wyhaczysz. Bardzo Ciebie lubię, W sercu nie zagubię, Głęboko się skryłeś ...
,, Pamięć o mnie” Gdy marne serce zastyga, Pąk życia odpada w dal, Pozostaje tylko łodyga, I okropny życia żal… Gdy płuca przestają pracować, Opada powłoka ...
,, Poeci nie spadają z drzewa” Poeci spadają do nas z chmur, Gdzie Anioły czuwają nad nimi, Szepczą do ucha tysiące słów, A oni je piszą będąc natchnionymi. Wiatr ...
,,Ku pamięci’’ Przed kilkoma dniami, Odszedł nasz przyjaciel. Człowiek bardzo zacny I bardzo lubiany. W potrzebie spotkany, Ze wsparciem swych córek, Polubił nas oboje, Z ...
Badzi ruwny sobie ruwny idei oddania schlebiasz sobie i natretnym myślą zagarnąć twuj dobytek zdobywany konsekwencjami zachowań w czasie snu podswiadomosć szepcze ty ...
Tydzień w szpitalu dłużył się Weronice, miała dość lekarzy, igieł oraz zmian bandaży. Gdyby nie wizyty Damiana, które podtrzymywały ją na duchu i radowały serce ...
Miałem wypadek. Dość poważny, chociaż zdarzył się z dość błahego powodu. Otóż pewnego razu chciałem po prostu wymienić żarówkę, przestała świecić w nocy ...
Wyglądałam przed okno, obserwując błyszczące gwiazdy na idealnie czystym niebie. W Los Angeles nigdy nie widziałam ich aż tylu i to tak wyraźnych. Dzisiejsza noc była ...
Miał na imię Patryk. Zadzwonił do mnie około 18:00 umówić się na wieczór. Już podczas rozmowy wydał mi się trochę niepokojący: „ale będziesz dla mnie całkowicie ...
Jak wyglądałaby Twoja tęsknota, gdybyś mógł ją obok siebie zmaterializować? Miałaby czerwony szal uszyty z obietnic przepasany wokół twojej szyi? Chodziłaby z gracją ...
Pamiętam, że kiedy zobaczyłem ją po raz pierwszy miałem wrażenie, że patrzę na dziewczynę stworzoną przez artystę zwykłym ołówkiem. Miałem wrażenie, że patrzę na ...
Zawsze się przygląda gdy uprawiam sex, a ja nigdy nie zasłaniam okna. Podnieca mnie to i chętnie obserwuję jego reakcje. Czasem zadowala się sam, a gdy w jego mieszkaniu ...