Muzyka to nadzieja...
Deszcz powoli spływał po jego masce. Niejakie połączenie szkła i plastiku odcinało jego twarz od moknięcia. Woda łącząc się w niewielkie strumienie, spływała po ...
Deszcz powoli spływał po jego masce. Niejakie połączenie szkła i plastiku odcinało jego twarz od moknięcia. Woda łącząc się w niewielkie strumienie, spływała po ...
Ile warta jest miłość? Czasem kilka pięknych nocy i kilogramy łez. Jak długo trwa miłość? Czasem pięć minut, a czasem nawet całe życie. Jakie rozmiary może mieć ...
-Co tam?- podbiegł do mnie Mateusz -Jestem zadowolona, cieszę się z tej roli, a ty? -Też się cieszę. I w sumie fajnie, że ty grasz Julię. Nie miałem okazji cię bliżej ...
Jest moim wszystkim. Słabością, tłumem zmierzającym w niewiadomym kierunku, niespodziewanym uśmiechem. Jest moim wszystkim. Wypitym desperadosem w samym środku centrum ...
Obudziłam się w białym pomieszczeniu patrząc w sufit. Wszędzie niemiłe białe światło jarzeniówek. Natychmiast ogarnął mnie strach! Gdzie ja jestem, co się stało?! ...
Witajcie! Tym razem recenzja będzie bardzo krótka, taka, na jaką utwór pozwala. Jako że jest to mój debiut, celowo wybrałam tak "obszerną” pracę, pracę na miarę ...
Cz. 79. Ostatnia… 12 lat później… Jest cisza. Pacjentka leży na szpitalnym łóżku pod narkozą. Zaraz zacznie się zabieg, na który czekała wiele lat. Jeszcze odrobinę ...
, , Niesprawiedliwość” Byłam przy tobie O wschodzie księżyca Przyrzekłam sobie Być żoną kibica. Byłam przy tobie Gdy lśniło zorze Co ja dziś zrobię? Czy ktoś mi ...
Hej, to będzie juz ostatni wiersz poświęcony rodzicom. Jeśli kogos zanudziłam, to sorki, ale tak mnie wena naszła, że ino wpisać trza było, heh:-) ,, Z perspektywy czasu ...
,, Duże dziecko” 16.04.2018 Gdy byłem mały i bardzo wstydliwy Wtedy charakter był troszkę leniwy Wtedy zbyt mocno trochę szalałem Ale cię mamo zawsze kochałem. Raz się ...
,, Tato, ja…” 16.04.2018 Święto taty, czy ktoś zna? Jeśli nie, to pierwszy ja! Składam tatom dziś życzenia: Zdrowia, szczęścia, powodzenia! Bardzo dużo cierpliwości ...
,, Zranione” 17.04.2018 Gdy nadejdzie już ten dzień Gdy za sobą ujrzysz cień Gdy przypomnisz tak od nowa Naszą miłość, proste słowa. Gdy nadejdą lepsze dni Gdy ...
Zgodnie z obietnicą, Pani prezes K. *** Wczoraj zadano mi bardzo głupie pytanie: "Czy wiesz, co to jest przejęzyczenie?” Myślę sobie: "O co chodzi, co to za ...
Rodzice Seleny Collins i jej brata Matthew'a zginęli rok temu w katastrofie lotniczej. Rodzeństwo mieszka razem w Stanach Zjednoczonych, a dokładniej w Nowym Jorku ...