Opowiadania - str 131

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Przewrotny los"

    ,, Przewrotny los” Kiedy mi jest źle, coś przytłacza gdzieś Dużego doła mam, nie chce mi się jeść Coś ściska w środku, boli, gdy oddycham Wtedy do skorupy swojej ...

  • Padłeś, powstań i walcz cz.1

    Hejka jestem Moreloff, to moje pierwsze opowiadanie w życiu i chciałbym was prosić o konstruktywną krytykę. Opowiadanie jest o tematyce piłkarskiej, przeplatającej się z ...

  • ,, Pierwszy raz"

    ,, Pierwszy raz” 11.04.2018 Czy widziałeś kwiat w pełni? Jak całkiem rosnąć zaczyna? Jak marzy, aby spełnić Swe marzenie dziewczyna? Czy widziałeś morza blask? I ...

  • ,, Dwie połówki"

    ,, Dwie połówki” -Kiedy jest mi źle Kiedy leje deszcz To wspominam cię Przechodzi mnie dreszcz. -Gdy życie jest trudne Gdy nikt nie rozumie Gdy ciuchy są brudne Kto ...

  • ,, Szal"

    ,, Szal” Zauważyłam cię przy sklepie Tęsknie patrzyłeś gdzieś w dal Serce mi nagle telepie Mocniej zaciskam szal. Piękne ciemne włosy Rozwiane letnim powiewem I tłumu ...

  • ,, Leniwe sny"

    ,, Leniwe sny” Nikogo nie obchodzi, że nie mogę spać Z koszmaru na koszmar się przerzucać Z senności w popłoch, bo znów się zaczyna Widzę ją, tonie, to znów ta ...

  • Szkolna Miłość cz.7

    Nastał kolejny dzień, gdy się obudziłam zerknęłam na ekran telefonu czy Patryk, może się odezwał. Niestety ponownie się rozczarowałam, na to wychodzi że to był jeden ...

  • Fremione r.XXX - ostatni

    - Parkinson? – zdumiał się Fred, patrząc na zakutą w magiczne kajdany dziewczynę. – A co, na brodę Merlina, robi tutaj mopsica? – zwrócił się do stojącego obok ...

  • Małe jest piękne

    Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...

  • " Ślady Przeszłości " cz.1

    * tłum. z języka hiszpańskim - Nie mam i nie będę miała szacunku osoby, przez którą Evelyn jest w szpitalu - ~ ~ Leżąc na łóżku, wpatrując, się w sufit zastanawiam ...

  • Rozpustna eskapada

    Pieściłem namiętnie jej piersi, co chwilę przygryzając przy pocałunkach. Prężyła swoje doskonałe ciało jak rasowa kotka. Mój szorstki ozor oplatał bajecznie ...

  • Cena wolności część I

    Ciemność.. Tylko ciemność.. Nagle.. Widzę jakieś światło przez nie domknięte powieki. Staram się je otworzyć jeszcze bardziej lecz nie mogę. Czuję tylko zimno i ...

  • Moja macocha to brudna zdzira

    Czyli opko lużno oparte na motywach serialu "Szkoła Przetrwania". O, tego. https://youtu.be/WxsmcNSSyyQ Uwaga! +18 Wulgaryzmy, Seks z nastolatkiem zmanipulowanym przez ...

  • Rozkoszna Przyjaciółka Hotki

    Przerwy w kontaktach z Magdą stały się dla mnie irytujące i uciążliwe. Znowu milczała od wielu dni. Pomijając fakt że tęskniłem, taki stan rzeczy nie pozawalał na ...