Obyczajowe - str 8

  • Olivia, Victoria II - cz. XXXVII

    Chłopak pomagając Kasi, nie ukrywał, że zaimponowała mu bardziej od dziewczyny - rówieśniczki, z którą się zabawiał. Ta widząc teraz zachowanie młodszej od siebie ...

  • Nadia

    To było miejsce w sam raz dla nas. Pensjonat był nieduży, położony na uboczu, zatopiony w zieleni, wydawał się być bardzo dyskretny, więc wszystkie atuty były po jego ...

  • Pani K i Pan P. "Ciepło zimno"

    P bardzo lubił kiedy K zajmowała się Jego penisem. Nie musiało dochodzić do stosunku, żeby oboje byli szczęśliwi. K czerpała satysfakcję z tego, że mogła dogodzić ...

  • Prezent - niespodzianka cz.2

    Prezent- niespodzianka cd. Cz. 2 Środa następnego tygodnia, Magda wpada do domy jak taka burza gradowa i unikając Anki chowa się swoim pokoju? - Co jest? Coś nie wyszło? ...

  • Numerek albo psikus!

    Zabrzmiał dzwonek przy drzwiach wejściowych... Byłem w przedpokoju i właśnie skończyłem przesypywać cukierki do szklanego półmiska. Przygotowywałem się do dzisiejszego ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. osiemnasta

    Idąc w stronę budynku, przez chwilę oboje z Zosią milczeliśmy. Ja czekałem, aż Zosia przełamie się i sama się odezwie, a ona pewnie czekała, że to ja rozpocznę ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. dwunasta

    Tak jak wspomniałem, po przyjeździe do siedziby dziadka i cioci Eli, niejaką zagadką dla mnie było to, dlaczego taka piękna, o wdzięcznym, prawie dziewczęcym wyglądzie ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. czternasta

    Usiedliśmy w końcu wszyscy przy stole. Po jednej stronie dziadek wraz z nie odstępującą go nawet na moment Zosią, a my z Elą po drugiej. Zerknąłem w stronę siostry i ...

  • Tyłeczek Dominiki

    Tyłeczek Dominiki jest naprawdę zajebisty. Mógłbym się wciąż na niego gapić i nigdy nie miałbym dosyć. Podobno można odczytywać charakter kobiety z kształtu jej pupy ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. dziesiąta

    Dochodziła ósma, kiedy obudziła mnie Zosia. - Wstawaj śpiochu! Mama pojechała do Centrum, kupić nam coś świeżego do zjedzenia na podróż. A my mamy wszystko spakować i ...

  • 30 dni po wypadku

    Minęło trzydzieści dni od mojego wypadku. Była sobota, obudziłam się i rozejrzałam się po pokoju. Kuby nie było tylko na jego poduszce leżała kartka ,,POSZEDŁEM PO ...

  • Pasierbica, czyli nic nie jest takie, jakie się wydaje

    Po prawdzie nie wiem, jakim cudem, jednak do tej pory na LOL24 wciąż nie zagościło jedno z najważniejszych - o ile nie najważniejsze w ogóle - z moich opowiadań. A ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. jedenasta

    Kiedy wyjechałem ponownie na drogę, zerknąłem na siostrę. Była poważna i zamyślona. Spojrzała w moją stronę i nasze spojrzenia skrzyżowały się. - Adasiu! Chyba ...