Obyczajowe - str 9

  • 1969 (III)

    Naga dziewczyna przycisnęła do piersi skrawek materiału, którym była okryta w czasie snu. Jack był w stanie zaoferować jej jedynie średniej czystości prześcieradło ...

  • Niemieckie przypadki

    Lato 1988 roku. Byłem z Rodzicami na wczasach w NRD. Jeszcze wtedy istniało. K... to była mała miejscowość, można powiedzieć wiocha zabita dechami. Oprócz naszego domu ...

  • Olivia, Victoria II - cz. XXXIX

    Robert po zakończeniu tego mini koncertu, dla zebranej w altanie dwupokoleniowej publiczności, ciepłymi słowami podziękował gościom za brawa i tak miłe odebranie jego czy ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. trzydziesta siódma

    Kamila wysłuchała spokojnie mojego wywodu, po czym bez słowa okraczyła mnie, przyklękła i wspierając się rękami o moje ciało, przesunęła się tyłem w stronę mojej ...

  • Szefowej Się Nie Odmawia

    Niecały rok temu rozstałam z chłopakiem, z którym nie byłam do końca szczęśliwa. Nie podobało mi się jak mnie traktował. Czułam się w tym związku osobnikiem drugiej ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. szesnasta

    Pompując w Elę nasienie i nie czując zwykłego przepływu nasienia, przez moją głowę zaczęły przetaczać się różne myśli i odczucia. Czyżby Ela chciała zajść w ...

  • Pieskie Życie Anny Morrison

    Ręce trzęsły się jej z zimna, a ostre światło halogenowych lamp świdrowało jej nienaturalnie rozszerzone źrenice, powodując uczucie bólu, który przeszywał całą jej ...

  • Za kulisami pewnej znajomości. - Zabawy przed śniadaniem.

    Budząc się rano z lekkim bólem głowy, czułem przyjemne promienie słońca opadające na zamknięte powieki. Nie chciałem zbyt szybko wstawać, delektując się apetycznym ...

  • Jaś I Małgosia /kontynuacja bajki/ cz.Ii

    Małgosia nie mogła oderwać od niego wzroku. Stali tak naprzeciwko siebie przez dłuższą chwilę i wpatrywali się w swoje nagie ciała. Pożerali się wręcz wzrokiem. Przez ...

  • Jaś i Małgosia / kontynuacja bajki /

    Głośne pukanie do drzwi wyrwało Jasia z zamyślenia. - Proszę - odezwał się Do pokoju weszła Małgosia. Nie było to nic dziwnego, bo przecież mieszkali tutaj tylko we ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. siedemnasta

    Kiedy usiedliśmy przy stole konferencyjnym w gabinecie dziadka, dziadek zabrał głos, jakby to była ważna narada w sprawach służbowych. - Pani Basiu i panie Karolu! Tak jak ...

  • Wiedza to połowa sukcesu

    Ma­rek Za­mor­ski był zwy­kłym, czter­dzie­sto­let­nim miesz­kań­cem Po­zna­nia, jed­nym z kil­ku­set tysięcy. Od in­nych róż­ni­ło go tyl­ko to, że ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. trzydziesta piąta

    Byłem zbudowany, bo Kamila słysząc moje słowa, że powinniśmy wrócić na łódź, aby mama nie czuła się, jak piąte koło u wozu, przyjęła je z dużym zrozumieniem ...