Miłosne - str 98

  • Sherlock

    Coz ostatnio zostalam fanka moze nie tyle co serialu, ale ogolem Sherlocka. Po prostu wchlaniam i zaglebiam się we wszystko co z nim zwiazane. Stad tez opowiadanie i kolejne ...

  • Przyjemności wynikające z głodu cz. 4 (ostatnia)

    Artura obudziły promienie słoneczne wpadające przez okno. Otworzył oczy i ziewnął. Poczuł jak coś mu ciąży na klatce piersiowej. Spojrzał, co dało mu wyjaśnienie ...

  • Para idealna. [8]

    Nazajutrz... Gdy tylko Majka się obudziła poczuła dziwne ciepło na skórze, to był Patryk. Patryk: - Dzień Dobry Kochanie. Majka: - Hej Misiu. Patryk: - Wyspała się moja ...

  • Pokaż jak mnie Kochasz cz. 1

    8 września, poniedziałek I kolejny tydzień się zaczyna. Kolejne lekcje w budynku zwanym szkołą. Zakładam na siebie jasne rurki, koszulkę z krótkim rękawem i z torbą w ...

  • Sell i Juss cz. 4

    *Oczami Justina* Musimy poważnie pogadać ? O czym ? - zastanawiałem się przez resztę występu. W końcu zaśpiewałem ostatnią piosenkę i zszedłem ze sceny. Mój wzrok od ...

  • Zabójcza miłość

    Kacper wybrał się z kolegami na sale tam gdzie zawsze odbywa się uroczystość Przywitał się z przyjaciółmi których nie widział całe wakacje, rozmawiali całą ...

  • Dyskoteka

    Lia, nie wysoka, o długich ciemnych włosach i ciemnych oczach, styl bardziej na skejta, lat 15. Jonathan, średnio wysoki, skejcik, o ciemnych oczach i włoskach na Bieber'a ...

  • Wakacyjna miłość cz. 2

    Wychodzą z toalety, schodzą po schodach gdy nagle Kinga się poślizgnęła i upadła, Maks odruchowo złapał ją i bardzo się do siebie zbliżyli. Wszystko nie chcący ...

  • Nieszczęsna...

    Opowiem wam pewną historie. O niej, o nim, o miłości. Ale nie takiej jakiej spodziewał się świat. Nie będzie to bajeczka na dobranoc, ani taka z szczęśliwym ...

  • Przyjaciel

    Była tu zawsze, od dzieciaka razem bawiliśmy się w piaskownicy, łaziliśmy po drzewach i graliśmy w piłkę. Przez całą szkołę nic, aż tu nagle w drugiej klasie liceum ...

  • A miało być tak pieknie 3

    Przyszedł do niej po.15 minutach. Ona siedziała zapłakana nie mogła nic powiedzieć łzy spływały jej po policzkach a później w kącik ust. polki miała czarne od ...

  • Nieidealna - fragment.

    Weszła na dziedziniec najbardziej prestiżowej szkoły w mieście… nie pamiętała jej nazwy. Budynek był czteropiętrowy, miał duże okna i masywne drzwi, pomalowany na ...

  • Przyjaźń czy uczucie? To nie takie proste, cz. 2

    Przez cały tydzień normalnie rozmawialiśmy, już częściej niż kiedyś. Można powiedzieć, że na każdej przerwie. Po przyjściu ze szkoły odkładaliśmy torby gdzie ...

  • Wspólnie pisana historia.

    Poznałem ją we wrześniu, widywałem wcześniej, ale znikała w tłumie jako jedna z "mało ważnych". Pewnego dnia tego jesiennego miesiąca stało się coś zwykłego i ...