Miłosne - str 96

  • "Dawny przyjaciel z piaskownicy cz. 8" - ostatnia.

    Chyba się obudziłam. Leżałam na łóżku, ale coś mi nie pasowało gdzie podział się mój gips, a gdzie drugie łóżko. Byłam tylko ja i łoże, zdziwiłam się, że nie ...

  • Normalność...cz. 3

    Wróciła do domu. Zapomniała, że dom jest pusty... -Cześć!!-krzykneła odruchowo wchodząc do holu. Nie była zła, nie wiedziała dlaczego nie jest wściekła, przecież ...

  • WHY ME? cz. 3

    Gdy obudziłaś się rano otarłaś oczy, przeciągnęłaś się i ziewnęłaś. Spojrzałaś na zegarek, była godzina 8;20. Postanowiłaś wziąć się w garść. Wiedziałaś ...

  • Prezent urodzinowy cz. 5

    -Ykhym... Gdy tylko usłyszałam mamę, odepchnęłam go. - Dobry wieczór- powiedział wyraźnie speszony. - Dobry wieczór. Weronika chodź już do domu- powiedziała lekko ...

  • Sekret IV

    Zamarłam..żeby w następnej chwili wybuchnąć gromkim śmiechem. -Chyba mam do czynienia z samym diabłem ! -mówiłam sama do siebie wciąż śmiejąc się w głos ...

  • Smutna Miłość

    Był zimny wieczór. Julia wracała z pracy. Jak zwykle późno, zmęczona i sama… To, że szła o niebezpiecznej porze przestało ją przejmować… Myślami była daleko, poza ...

  • Otchłań miłości

    Gdy patrzysz w moje oczy nie wiesz że ja kocham cię. Tęskno i smutno, cicho i ciemno... Ocierałam łzy kiedy Ty wybuchłeś mi śmiechem prosto w twarz... "Dzień bez ...

  • On i Ona

    Była pewna dziewczyna i chłopak - para. Czuli się razem bardzo szczęśliwi. Choć nie raz się kłócili - zawsze się godzili. Czasem nawet się rozstawali, ale zawsze do ...

  • Najpiękniejsza chwila w moim życiu

    Cześć jestem Ania i mam 14lat, chodzę do gimnazjum. To największa zmora w moim beznadziejnym życiu. Może i jestem ładna i szczupła jak większość dziewczyn. dlat. Moim ...

  • Obiecywałeś [*]

    - Wybaczysz mi? - Obiecaj że nigdy więcej mnie nie zranisz. - Obiecuję Ich życie toczyło się dalej. Pewnego dnia powiedział, że idzie na piwo z kolegami. Szła z ...

  • Znak

    Znam twoją nędzę, walki i udręczenia twojej duszy, ułomność i słabość twego ciała; - znam twoją niestałość, twoje grzechy, ale nie przestaję ci powtarzać: "Daj Mi ...

  • Radość i smutek... [Drugie zakończenie]

    Żeby zrozumieć tą część musicie przeczytać pierwszą Radość i smutek... Miłego czytania. :) Mijały dni. Dni przerodziły się w miesiące. Byli nierozłączni, ciągłe ...

  • W pogoni za.. normalnością cz. 5

    Poszłam przebrać się do pokoju. Wybrałam czarne vansy, rurki, czarną bokserkę i jeansową kamizelkę. Lekko się umalowałam. Zajęło mi to tylko pół godziny, więc ...

  • Nie czas na miłość

    Znacie to uczucie wyczekiwania? Kiedy ma nadejść mała wiadomość, sygnał telefonu. Odbierając słyszysz wyjątkowy tembr głosu. Spijasz najmniejszy dźwięk, wyłapujesz ...