Miłosne - str 95

  • Histriona gdy ona pokochała swojego przyjaciela...

    Zamyślona.. Na nic nie zwracała Uwagi.Ani na bawiące się Dzieci. Ani na karających je rodziców.. Lubiła tutaj przychodzić Z tym starym placem wiązała wiele wspomnień TO ...

  • Bez tytułu

    ona - ciągle uśmiechnięta, roztrzepana, szalona. Miała pełno pomysłów na każdy dzień, na każdy wieczór. To zawsze ona rozruszała każdą imprezę, nawet tę ...

  • Tak będzie lepiej [9]

    -Cii. – uciszył ją i delikatnie pocałował w usta. Pomógł jej przy rozpięciu paska. -Tyler… – szepnęła zdejmując z chłopaka ostatni dzielący ich materiał, gdy ...

  • Pamiętnik młodego zazdrośnika

    Była sobota, przecierając oczy poczułem dziwne uczucie otępienia. Nie miałem żadnego snu, kolejny raz budzę się z całkowitej pustki. Słońce leniwie wznosiło się na ...

  • Jeden dzień

    Dzień rozpoczął budzik wygrywając swoje okrutne dźwięki. I tak jak każdego innego dnia, przycisk służący za uciszenie tej kakofonii, wyślizgiwał się z pod palców. Po ...

  • Kolonie cz. 2

    Po rozpakowaniu spotkaliśmy się. Była z nami moja przyjaciółka, która skrycie się w nim kochała. Poznaliśmy się lepiej. Nie powiem, że nie był fajny. Ciekawy i ...

  • Kamil..

    ej mam na imię Ania, mam 14 lat i chciałabym podzielić się z wami swoją historią. Jeszcze kiedy chodziłam do podstawówki byłam grzeczną poukładaną dziewczyną, nigdy ...

  • Ania i Janek

    Ona miała na imię Ania była szczupłą, niską brunetką o prześlicznych oczach i figurze. On miał na imię Janek - zwykły chłopak (za takie się uważał lecz był ...

  • Przeszłość

    Była to bardzo wspaniała dziewczyna często powtarzał: Ty moja jedyna bała się najgorszego, że kiedyś ją porzuci Nie będzie chciał jej znać - ich czas nigdy nie ...

  • A JA TAK BARDZO KOCHAM CIĘ

    Dziewczyna rzuciła wyzwanie swojemu chłopakowi aby przeżył jeden dzień bez niej. Powiedziała, by się z nią nie komunikował, a jeśli zawali to będzie go kochać już na ...

  • Samotnie umrzeć..

    Ona - zostaw mnie! On - dlaczego co się stało?! Ona- to koniec. Dziewczyna domyśliła się kolejnej zdrady. Nie wiedziała, nie rozumiała, czy mu nie wystarczała? Nie była ...

  • Co to znaczy stracić ją?

    zrozum dziewczyna to nie jest zabwka którą się pobawisz i wyrzucisz do smieci ona ma uczucia.. czasami widzę jak się zachowóją chłopaki co robią z nami dziewczynami kiedy ...

  • Po co gdybać?

    Zastanawialiście się kiedyś co by było gdyby? W sumie to po co gdybać skoro można żyć tak jak się żyje? Czy tym gdybaniem nie mącimy sobie w głowach? Czy dzięki ...

  • Uzależnieni (16) - Cliff

    Dym unosił się nad naszymi wolnymi i pięknymi ciałami. Patrzyliśmy przed siebie, czując się królami. Delektowałem się szlugiem, znajdującym się w moich długich ...