Miłosne - str 92

  • Stworzeni (nie) dla siebie

    Kochani oto kolejne moje opowiadanie:) Mam nadzieje, ze też Wam się spodoba:) Mile widziane komentarze czy pisać dalej, bo nie wiem co robić.To co podpowiecie mi?? Plis:) ...

  • Potęga miłości

    Bohaterowie: Łukasz -chłopak mieszkający w Gdańsku.Zaręczony z Iloną a jego prawdziwa miłością jest była dziewczyna Majka.( 23l) Majka - dziewczyna studiująca w ...

  • Samobójstwo z Miłości

    Jechała pociągiem zastanawiając się co ma teraz zrobić nie chciała mu powiedzieć o ciąży.Poznała go, gdy była u babci na wakacjach.Każdy jej mówił -to nie chłopak ...

  • Szalone zakupy

    24 październik 2013 około 11.20 zadzwonił telefon -tak słucham? -cześć kochanie co robisz -piję kawę a coś się stało? -nic się nie stało tylko za pół godziny będę ...

  • Czy będziesz potrafiła mi to wybaczyć??

    Siedząc na przystanku rozmyślała, mimo młodego wieku jej życie było bardzo skomplikowane.Jej pierwsza miłość zginęła w wypadku samochodowym, ona sama leżała w ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 12

    Gdy rano się obudziłam okazało sie, że już 13 i mama kończy gotować obiad. Dawno tak późno nie wstałam.. Ale w sumie strasznie późno zasnęłam tak samo jak i Marcin ...

  • Dlaczego zawsze Ja... cz. 2

    - Dzień Dobry! Usłyszałam jak moja mama wita się z gośćmi i wyszłam. Nie miałam zamiaru słuchać tej paplaniny. Byłam w 100% przekonana, że to wizyta w sprawie jej ...

  • Tyle wygrać cz.5

    Sebastian skoczył do domu po parę rzeczy i po kilkunastu minutach był już u Laury. Powiedział jej, że ojca nie ma w domu, więc luz. Siedzieli i rozmawiali. W końcu Lari ...

  • Zmiany cz.2

    Do sali weszła równo z dzwonkiem, rozejrzała się po członkach klasy, stwierdzając, że nie ma ławki, w której mogłaby usiąść sama. Podeszła do czwartej ławki, w ...

  • "Chłopak z autobusu" cz.1

    , , Chłopak z autobusu”. Od pewnego czasu, chodzę do gimnazjum. Nie jest tam ani prosto, ani przyjemnie. Wszystko zazwyczaj się wali i plącze. Nowe znajomości? Poznałam ...

  • Semper cz.3 (ostatnia)

    Kuba siedząc w zamknięciu miał zastanowić się nad propozycją komisarza, lecz już w momencie kiedy policjant opuszczał pokój przesłuchań odpowiedź była gotowa ...

  • Moja Prawdziwa Historia cz.2

    Gdy się o tym dowiedziałam świat mi się zawalił. Nie wiem czemu ale jakimś cudem liczyłam na coś więcej niż przyjaźń. Nadeszła pora obiadu więc wszyscy poszliśmy do ...

  • Miłość do końca cz. 2

    Dopiero na drugi dzień jej przyjaciółka martwiła się o nią i postanowiła pójść zobaczyć jak się trzyma. W ostatniej chwili udało się ją uratować. Lekarze mówi ...