Miłosne - str 91

  • W blasku księżyca cz.3

    Gdy wsiadłam do samochodu nieznajomy ruszył z piskiem opon. Nawet nie wiedziałam kiedy a już byliśmy za miastem. - Gdzie ty mnie wieziesz?- zapytałam. On milczał ...

  • Inne święta

    Nastały pierwsze święta, które spędzimy osobno. Chodzę sama po sklepach i szukam prezentu dla ciebie. Postawię go pod choinką z nadzieję, że w końcu wrócisz. Serce mi ...

  • Jesienne zauroczenie - część 5

    Droga minęła całkiem przyjemnie, było to kilka godzin jazdy, ale gdy dotarliśmy na miejsce byliśmy zadowoleni, że wreszcie jesteśmy. Wysiedliśmy z samochodu, ja wziąłem ...

  • Wszystko od zera

    Jestem zwyczajną 17-letnią dziewczyną. Niestety nie mam rodzeństwa, o którym zawsze bardzo marzyłam, ale nie do końca było to możliwe. Od kiedy pamiętam, mieszkałam w ...

  • Moje życie. Tom 1:pierwsza prawdziwa miłość cz 2

    Przepraszam, że dawno nic nie dodawałam, ale nie miałąm czasu.Oto krótka kolejna część.Miłego czytania. Wchodzimy do starego budynku, który zupełnie nie wygląda jak ...

  • STARSZY ZNAJOMY 27

    Weszliśmy do bloku w którymszliśmy zka, zadzwoniliśmy na dzwonek otworzyła nam Kasia przywitała nas ciepło, wielkim zaskoczeniem było to że Kasia była w ciąży... -Hej ...

  • Kukułcze jajo cz.6 - ostatnia

    Ethan przebudził się, przetarł oczy i spojrzał na zegarek na pulpicie. 17.50. Chwila na ogarnięcie się po jednak niewygodnym śnie na przednim siedzeniu komfortowego ...

  • I wszystko będzie możliwe...4

    Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze no i za to, że jesteście

  • Życie nastolatki cz.7

    -Tak przyznam, że poznałem pewną dziewczynę na imprezie u kumpla.Byłem nieżle zchlany, ale nigdy bym nie zdradził Emi za mocno ją kocham.Całowaliśmy się tylko, ale ...

  • Zostań ze mną

    Szłam ciemną, ponurą alejką przyspieszając kroku.Do celu miałam zaledwie dwieście metrów a deszcz rozpadał się na dobre, ale mi to nie przeszkadzało.Widziałam go.Stał ...

  • Facebook'owe amore. cz.8

    Sobota rano, w domu kompletna pustka, rodzice z małą pojechali do babci na weekend, a Krystian pojechał z kumplami za miasto, bo w końcu długi weekend. Wstałam i od razu ...

  • Nowa szkoła cz.6

    Wstałam półtora godziny przed szkołą, zjadłam śniadanie, ogarnęłam się do szkoły, poszłam jeszcze trochę pogadać z mamą, nagle słyszałam pukanie do drzwi ...

  • W kinie

    Historia którą chcę opisać wydarzyła się pod koniec września, razem z Basią i jej mężem Zbyszkiem umówiliśmy się do kina.Mój mąż Andrzej od rana męczył mnie bym ...

  • SEN, miłosne cz. 1

    Biegnie. Średniej długości włosy zasłaniają jego całą twarz, dlatego nie wiem czy to mężczyzna czy kobieta. Opiera się o stary budynek ciężko łapiąc oddech, po czym ...