Miłosne - str 88

  • Bez tytułu - cz. 14

    Zacznę od początku :) Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Miałam nawet zrezygnować, ponieważ wiem, że nie dorównuję tutaj innym autorom do pięt. Na razie zostaję i ...

  • Ta odrzucona i pokochana cz.13 OSTATNIA

    Jak postanowiłam tak zrobiłam. Miesiąc temu wprowadziłam się do mojego starego domu z Hubertem i Ciocią, ponieważ to na razie ona jest moim prawnym opiekunem. Z tatą nie ...

  • Proszek szczęścia cz. 4

    Na pierwszej lekcji w ogóle nie mogłam się skupić, zamiast słuchać nauczyciela, bezmyślnie gapiłam się w okno, co było bezsensu bo nic ciekawego się nie działo ...

  • Nowe liceum cz.6

    Na miejscu byliśmy o dwudziestej. Drzwi były otwarte więc bez pukania weszliśmy do środka. Wnętrze domu było piękne tak samo jak i jego zewnętrzny obraz. Odwiesiłam ...

  • Mieć Wszystko, nie Mieć Nic cz.1

    Duży, ciemny pokój. Na łóżku z baldachimem siedzi piękna, lecz smutna dziewczyna. Ma piękne niebieskie oczy i długie, czarne włosy. To Angelina. Jej rodzice zginęli ...

  • Dziękuje Ci za szczera miłość <3 cz.5 "to boli "

    Dzien zapowiadal się normalnie. Kacper przyszedl po mnie do szkoly o umowionej porze. Szlismy za reke az do momentu w ktorym Kacper zobaczyl sredniego wzrostu brunetke o braowych ...

  • z życia wzięte cz.2

    Nastepne dni były o wiele lepsze.Nie zwracałam uwagi że Daniel wciąż kopie moje krzesło.Cieszyłam się że w końcu pozbęde go się z mojego życia.Czekałam tylko na ten ...

  • Nowe Szczęście?

    Siedziała w parku na ławce czekając za swoim chłopakiem. Dziwiła się, bo nigdy się nie spóźniał. Zaczęła się o niego martwić. Wyjęła z kieszeni kurtki telefon i ...

  • Wakacyjny wyjazd cz. 3

    Udało mi się coś dzisiaj napisać. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Przepraszam za błędy i proszę pisać co wam się podoba a co nie.Pozdrawiam i życzę miłego ...

  • Matka mojego dziecka? część 8

    - Kto... kto ci powiedział, że Spencer Rand wraca do Marhalton?-Spence wyjechał przez czternastu laty i nigdy nie odwiedział rodzinnych stron. Pattie wiedziała na pewno, że ...

  • "Szczenięca miłość" cz.1

    CZĘŚĆ 1. Zaczęło padać. Akurat zbliżałem się do jej klatki. Byłem cały przemoczony i potwornie zły. Otworzyłem szeroko drzwi i wszedłem do środka. - Dlaczego nie ...

  • Pamiętnik nastolatki cz.8

    W domu byłam godzinę później. Nadal byłam zła na Emila i chętnie bym mu przyłożyła jeszcze raz choć w sumie nie wiem czy mam ochotę oglądać jego twarz. Aga wróciła ...

  • So Close cz.5

    OCZAMI DIANY : Minęły dwa miesiące od ostatniego spotkania z Olivierem. Zapomniał o mnie. Każdego dnia kiedy się budziłam spoglądałam na ramki wiszące na ścianie, były ...

  • Introwertyczka

    Dzisiaj coś zupełnie nowego, zapowiedź nowej serii i tu mam do Was pytanie. Czy dodawać "Introwertyczkę" na przemian ze "Skubnij..." czy dopiero po zakończeniu przygód ...