Miłosne - str 87

  • Niezwykle Wakacje

    Nie mogłam się już doczekać mojego wyjazdu na wakacje. Bardzo się cieszyłam, że znów jadę do Sopotu. Byłam tam już kilka razy i bardzo mi się podobało. Jadę tam ...

  • No longer I can trust IV - koniec

    -Szłaś chodnikiem. Było wczesne lato. Ostatnie wykłady na uczelniach.Miałaś na sobie czerwoną, krótką sukienkę w kwiatki. W jednej ręce miałaś chyba książki ...

  • Too Dark Outside cz. 14 Epilog

    Po wielu podejściach do poprawienia 14 części, jednym przemyślanym całkowitym jej usunięciu, a potem także po paru przypadkowych, z których jedno najbardziej opóźniło ...

  • milość?a co to takiego cz7

    W drzwiach stał wysoki chłopak z umięśnioną sylwetką.Miał blond włosy układające się w nie ładzie na głowie a kolor oczu przypominał morskie fale.Patrzyliśmy na ...

  • O niej...O nim...

    Mam na imię Ala i mam 21 lat, studiuje. Jestem już po kilku nie udanych związkach, jednak ten ostatni najbardziej zapadł mi w pamięci i był powodem, dla ktorego nie miałam ...

  • Only you cz. 8 (ostatnia)

    Mimo, iż ciepłe ręce Michała oplatały moje biodra, to nie czułam tego bezpieczeństwa. Wcale nie byłam księżniczką jak z bajki. Wiedziałam, że następnego dnia, zdarzy ...

  • Rockowa miłość cz. 1

    Była ostra impreza wczoraj. Ja, Thomas i Kurt balowaliśmy do rana. Kłując się, pijąc alkohol, oglądając panienki i słuchając ostrej muzyki. Moje ciemnobrązowo blond ...

  • W cieniu sekretu cz.8 ostatnia

    Nie mogłam siedzieć w domu i z dnia na dzień się wykańczać. Każdą wolną chwilę spędzałam z synem. Zabierałam go na plac zabaw, do parku, uczyłam rysować. Pewnego ...

  • Sny o jutrze cz. 2

    Dziewczyna, pokierowana przez zapytanego na ulicy nieznajomego, szybko znalazła miejsce do którego zmierzała. Wyjęła klucze z torebki, do każdego z nich była przylepiona ...

  • Dimidium X

    No hej, mam coś dla was :) Kolejna część gotowa! Mam nadzieję, że i ta się wam spodoba. Jednakże za tą część powinniście dziękować przede wszystkim LittleScarlet ...

  • Nasze Opowiadania: Straszna Miłość cz.2

    - Słucham cię królowo. - powiedział sztucznym głosem obcy. - Po pierwsze. Chcę znać imię swojego prześladowcy. - Rzekłam stanowczym, pewnym siebie tonem ...

  • Zagubiona Część 1.

    Jakaś szara postać siedzi na parapecie okna. Przez uchylone okno wlatuje wiatr i rozwiewa jej jasne włosy. Swoimi smutnymi oczami patrzy w dal, w ciemną nicość. Tak, to ja ...

  • Cienie miłości cz.4

    Niestety niedługo potem słyszę dzwonek, który zwiastuje nadchodzącą lekcję matematyki. Chcąc, nie chcąc, muszę opuścić stołówkę, pozostawiając widok Lance'a tylko ...

  • Z przyjaźni do miłości cz.5

    Jest część 5 ^^ Miłego czytania. Jeszcze tylko poprawić włosy i już, jestem gotowa na imprezę. Postawiłam na skromny makijaż, ale żeby nie wyglądać na "grzeczną ...