Miłosne - str 90

  • Alko cz.1

    Cześć, mam na imię Dawid, nie jestem obrzydliwie bogaty, ale i nie jestem biedny. Od taki sobie przeciętny chłopak. Niestety jestem jedynakiem. Trochę szkoda, ale i tak ...

  • To ON jest moim szczęściem!

    Był pierwszy dzień wakacji. Wspólnie ze znajomymi zorganizowaliśmy ognisko, zaprosiłam przyjaciółkę Anie, która miała przyjść z nieznanym mi chłopakiem. Ucieszyłam ...

  • Smutna historia 1

    Byli ze sobą już ponad 2lata.Było wspaniale.Któregoś dnia poszła do apteki po test ciążowy.Odkryła, że jest w ciąży.Pomyślała, że na razie mu nie powie.On nic nie ...

  • Świąteczne zauroczenie

    Poranek jak każdy inny. Pobudka dość wcześnie by pomóc mamie w ostatnich przygotowaniach do wigilii. Brak śniegu i wysoka temperatura sprawiły, że mało kto czuł ...

  • Zmarnowany czas

    Cześć mam 17 lat, mam na imię Amelia. Piszę opowiadanie pierwszy raz więc nie wiem czy mi ono wyjdzie, ale będę się starała :) W gimnazjum miałam w miarę spoko klasę ...

  • Hiszpania cz.IX

    -Kiedy wracasz do Polski - zapytał mnie Łukasz -Za 4 dni -Ja też, wracamy pociągiem -Ja też - uśmiechnęłam się -Kocham Twój uśmiech, słodko się uśmiechasz- i mnie ...

  • Odpowiedzi

    Wydarzyło się to w latach, gdy jako nieświadomy niczego młodzieniec poszukiwałem odpowiedzi na najważniejsze pytania. Chciałem odnaleźć pierwiastek wszechrzeczy ...

  • Wampir miłości cz 4

    Zatkało mnie.Całe moje ciało przeszył przyjemny dreszcz a brzuch zapełnił się motylkami.Na twarzy mimowolnie pojawił się uśmiech.Usłyszałam jęk bólu -idź stąd i ...

  • Dwa różne światy

    Kochani napisałam nowe opowiadanie i nie wiem czy jest sens, pisać i dodawać kolejne części.Jak myślicie?? Zależy mi na waszych szczerych opiniach.Tych negatywnych jak i ...

  • Serce do serca | Część 17 - The End

    Jego pytanie tamtego wieczoru kompletnie mnie zaskoczyło. Myślałem, że nie mówił o tym poważnie kiedy spałem. Mimo, że pytanie te padło pięć dni temu, nadal nie mogę ...

  • Nowe miejsce , nowe znajomości . Cz2

    Dodaje kolejną częśc prosze o szczere komentarze i pomysły na kolejne części w wiadomościach prywatnych ;) Miłego czytania ! *** Gdy doszłam do samochodu nagle jakiś ...

  • Kolega brata cz.3

    Rano obudziłam się pierwsza i od razu poszłam do łazienki wzięłam prysznic i w samym ręczniku poszłam do kuchni po coś do picia, nie spodziewałam się tam ...

  • Zakochana

    Mam na imię Lena mam 17 lat, jestem wysoką brunetka o ciemnych oczach. Chodzę do liceum Z moją najlepszą przyjaciółką Lidką. Pół roku temu zerwałam z chłopakiem ...

  • W poszukiwaniu szczęścia. cz. 3

    Następnego dnia obudziłam się bardzo wcześnie. Niechętnie wstałam z łóżka i powędrowałam do łazienki przygotować się do szkoły. Nie zajęło mi to dużo czasu, bo ...