Miłosne - str 93

  • Szybka miłość

    Był środek ciepłego lata. Wieczorem miał się odbyć festyn spadających gwiazd. Nikola postanowiła pójść z koleżankami. Dziewczyny miały nadzieję że spotkają jakiś ...

  • Dziwne zabawy z mężem

    Podczas tego rocznego urlopu mój mąż wymyślił sobie dziwną zabawę jechaliśmy ze znajomymi nad jezioro na tydzień.Już pierwszego dnia podczas smarowania mi pleców ...

  • Razem czy przeciw? cz.3

    - Mamo, co się stało? Zapytałam trochę smutnawym głosem. Moja mama siedziała na niskim krześle z opuszczoną głową i smutną mimiką twarzy. Schyliłam się, złapałam ...

  • Od nienawiści do miłości. cz. 3

    -Masz brata? -A czy to istotne? Wziełam pistolet z szawki podałam mu do ręki -zrub to! Zabij mnie! -Przestań. Odłożył broń a ja wyczeszczyłam na ng. Oczy. -Przecierz ...

  • Miłość i marzenia, wszystko na raz cz.I

    Siedziałam w kuchni żując swojego tosta.Zauważyłam przyczepiona na lodówce kartkę, natychmiast wstałam i ja przeczytałam na głos. - "Skarbie wróce jutro wieczorem ...

  • Po burzy zawsze słońce cz.1

    Powiem tak, jest to moje pierwsze opowiadanie, aczkolwiek sądzę, że nie będzie ono amatorskie ani trochę.. Chcę się z Wami podzielić dobrą energią, pozytywnym ...

  • Postaraj się poczuć... KONIEC

    Zacznę szybko i zwięźle... Jeśli czytaliście moje opowiadanie to wiecie jak się to wszystko toczyło! Czytałam komentarze i chcecie kontynuacje, nie chce mi się pisać i ...

  • Nie pytaj o sens cz.4

    Lilian obudziły promienie słońca padające prosto na jej twarz. Przetarła oczy i rozejrzała się po pokoju. To był piękny poranek. Za oknem mieniły się auta ...

  • Nieszczęśliwa 5

    Wracała z pracy samochodem. Przejeżdżała właśnie przez skrzyżowanie ulicy Dębowej z Leśną kiedy zadzwonił telefon. Na ekranie wyświetlił się nieznany numer z ...

  • Kobieta piekła

    Istniejemy w swiecie gdzie się cały czas gdzieś spieszymy. Jesteśmy zabiegani, a w domu siadamy wygodnie w fotelu i nadal pracujemy. Powtarzamy ta czynność cały czas ...

  • Wakacje z przyjaciółmi cz.V

    ... -I jak tam Agatka? -A dobrze -A co z Dawidem? -A co ma być? -No to ty masz mi powiedzieć -Hm.. Cudownie, ale teraz idę pod prysznic, bo twój ukochany właśnie wyszedł ...

  • Do końca...

    Było ciepłe lato. A dzisiejszego dnia była bardzo upalnie. Lepiej było siedzieć w domu, ale Laura umówiła się z Łukaszem na spotkanie. Była trochę zmęczona ale bardzo ...

  • Fałszywe uczucia

    Pewnego dnia Monika ujrzała przystojnego chłopaka. Miała ona dopiero 14 lat, ale nigdy nie czuła czegoś takiego, gdy ujrzała tego chłopaka. Zapytała swojej najbliższej ...

  • Kawałek historii pewnej dziewczyny

    To był szósty miesiąc pamiętam jak dziś wracałam do domu było bardzo ciemno gdy weszłam podeszłą do mnie babcia której się bardzo bałam i powiedziała mi prosto w ...