Miłosne - str 94

  • Na zawsze razem (smutna historia)

    Był piękny słoneczny dzień Agata z Robertem postanowili pojechać nad wodę, nad jezioro.Pojechali tam w motorem w rocznice swojego związku, chciał zabrać ją tam gdzie ...

  • Wampir część 1

    Cześć dawno już nie pisałam ale jakoś tak brak weny. Nie zrażajcie się pierwsza część trochę nudna ale myślę że reszta będzie ciekawsza ;) Adam miał 19 lat ...

  • Life is brutal cz. 2

    Mam dla was przykrą wiadomość ( albo i nie) Przestaję pisać opowiadanie pt. Alko. Wyobraźcie sobie, że tego nie było xD Postanowiłem wyluzować, zamknąłem oczy a kiedy ...

  • Alko cz. 9

    Hej, ostatnie opowiadanie tutaj. Dodaję je tylko i wyłącznie dlatego, że musiałam was jakoś poinformować o moim odejściu. Otóż od pewnego czasu pisanie nie daje mi już ...

  • Pierwsze zauroczenie cz. 7

    Tą część tylko pisze po to, żebyście się dowiedzieli po co Krystian zdradził i jak to się potoczyło. Było jakoś w Lipcu, gorąco, siedziałam przed komputerem, z ...

  • Zakochana bez pamięci cz. 4

    Z głębokiego snu wyrwał mnie dźwięk pukania do drzwi, wstałam i szybko założyłam na siebie spodnie po czym udałam się w stronę drzwi.Gdy otworzyłam drzwi serce o ...

  • "Rodzinna'' Miłość cz. 10 (ostatnia)

    Wyciągnęłam to z torebki, breloczek który podarował mi Marcel, połowa serduszka ( drugą miał on ) wzięłam go do ręki i mocno przyłożyłam sobie do bijącego serca ...

  • Delikatna strona mnie 1!

    No więc witam xD Zaczynam opowiadać, nie zdziwćie się jak zobaczycie wiele oj wiele błędów nie lubię gramatyki ;3 Aaaa jak by co to pewne dwie osoby mnie inspirują i ...

  • Moje Życie cz. 2

    No, jak pech to pech...hmm...Mama była załamana, nie wiedziała czy jej mąż przeżyje, obie córki chore. Szczęście w nieszczęściu, że ja miałam tylko zapalenie stawów ...

  • True Love cz. 22 - Ostatnia.

    Kilka lat później. Kto by pomyślał, że moje życie tak się potoczy? Miałam nieszczęśliwe dzieciństwo, rodzice zapracowani, nie mieli dla mnie czasu. Zawsze czułam się ...

  • Miłosna otchłań

    Teraz znikles z gg myslisz ze ja mysle ze Cię nie ma? ze tym opisem trafisz do nieba? ze to co bylo potrzebne to nie ważne? to ze masz mysli samobójcze to dobrze bo ja się ...

  • "Szczęście cz. 4"

    Początek dnia zapowiadał się świetnie! Wykonałam swoje poranne obowiązki i zaczęłam pakować wszystkie niezbędne rzeczy do torby, które miałam zabrać na basen ...

  • Pamiętnik cz. 4

    4 lipca 2012 rok. Przyszedł się ze mną pożegnać. Dał m i całusa. Doprowadziłam go do drzwi, jeszcze raz go przytuliłam i pomaszerowałam na górę. A teraz piszę ...

  • Miłość z przypadku cz. 12

    Po śniadaniu postanowiliśmy że pójdziemy nad rzekę. Więc poszłam do namiotu i czym prędzej założyłam na siebie kostium kąpielowy. Wzięłam też ręczniki i koc żeby ...