Miłosne - str 97

  • Pocałunek i nie tylko

    Kasia i Łukasz od niedawna byli parą. Łukasz przystojny, miał wiele dziewczyn. Kasia, ładna, Łukasz to jej pierwszy chłopak. Ubrałam krótką sukienkę, zrobiła lekki ...

  • Dobrze być niezdarą ?! (cz. 3)

    7;00 czas wstawać. Ubrałam bluzę, jeansy i vansy. Włosy związałam w koka i zrobiłam lekki makijaż. Zjadłam śniadanie i wyszłam z domu. Przed blokiem zobaczyłam Alana i ...

  • W podgoni za .. normalnością cz. 3

    Po spotkaniu chłopaka, marzyłam już tylko o tym żeby iść spać. Wzięłam prysznic (mam łazienkę w pokoju) i położyłam się z lapkiem do łóżka. Włączyłam ...

  • Pierwszy Pocałunek

    Do pokoju Magdy zapukała mama i powiedziała: -Madziu Kuba przyszedł -Powiedz żeby wszedł -odpowiedziała Kuba wszedł do pokoju Magdy z szerokim uśmiechem i powiedział: ...

  • Szczęśliwe zakończenie? cz. 13 OSTATNIA!

    MIŁEGO CZYTANIA ! ;) Następnego dnia obudziłam się późno, bo przed 12. Byłam zmęczona. Moje oczy były podpuchnięte, całe czerwone. W nocy dość często się budziłam ...

  • Miłość, od pierwszego wejrzenia - Rozdział 2

    Dziękuje, za pozytywne komentarze... sprawiają one, że mam ochotę na wstawianie kolejnych rozdziałów. Rozdział 2 Weszliśmy do środka, od razu powędrowałam do kuchni ...

  • Taki los.

    Całkiem nie dawno byłam na koloniach wypoczynkowych nad morzem, poznałam tam fantastycznych ludzi i swoją przyjaciółkę, co prawda jest starsza o 3 lata, ale przeżyła w ...

  • Radość i smutek...

    Weronika poznała Kacpra na jednym z portali społecznościowych. Wymienili się numerami Gadu-Gadu i tak to się zaczęło... Weronika była zagubioną w sobie dziewczyną w ...

  • Życie bywa niesprawiedliwe...

    Czy zastanawialiście się kiedyś, czemu umieramy? Czemu ludzie miewają wiele wypadków samochodowych, przez które już nigdy się nie obudzą? Ja zastanawiałam się i to po ...

  • "Nieznajomy" cz. 3

    Wszystkie części tego opowiadania są dedykowane mojemu chłopakowi. KOCHAM CIĘ ;*** Poszłam na zakupy bo niedługo miały zacząć się wakacje, kupiłam sobie nowy strój ...

  • Kasia

    Przepraszam, że umieściłam to opowiadanie w kategorii miłosne ale jakoś nie mogłam znaleźć odpowiedniej. Myślę, że wam się spodoba miłego czytania ;*** Cześć mam na ...

  • Można kochać kogoś, kogo się nie pamięta? #cz. 3

    ~No tak, mam prośbę... - złamałam się, i nie dokończyłam, nie mogłam przecież prosić mojej najlepszej przyjaciółki, o taką rzecz... To, powinnam zrobić sama ...

  • Perypetie Charlotte - zakończenie.

    Kiedy napastnik puścił kobietę - ta odetchnęła ciężko. Co tu się dzieje? To jakiś koszmarny sen... Mocno szczypnęła skórę na nadgarstku i niestety to była jawa ...

  • Moja gwiazda cz. 4 - upaść by wstać

    Wtulilas się w poduszke, twojego powiernika sekretow, twoja ochrone, w twoja tarcze przed swiatem. Nic już nie bedzie takie jak bylo, na pewno nie dla ciebie. W tym samym ...