Miłosne - str 99

  • Mysli Dominika i Oli

    Domin........ Siedzę na balkonie i palę kolejną szluge boję się o Julkę. Jeżeli coś jej się stanie? Może za ostro Ją potraktowałem? Kocham Ją może to czas żeby jej ...

  • Szary Półmrok cz. 3

    Jadąc autem nie chciałam z nim rozmawiać miałam tylko myśli *zdradził mnie*. Skąd wiedział? Jeszcze ten wzrok nic tu do siebie nie pasowało. Wybiegłam z auta w stronę ...

  • Młodzieńcza miłośc

    Część 1. Była sobie dziewczyna która miała na imię Ewelina, zakochała się ona w koledze z kl

  • Pierwszy Pocałunek

    PIERWSZY POCAŁUNEK ROZDZIAŁ 1;d -Magda!- krzyknęła matka-Obiad! Już idę!- odkrzyknęła, i wstała z łóżka, poszła do pokoju. -No jak tam w szkole?- spytał ojciec ...

  • Miłość od Podstawówki 3 :)

    Obudził mnie głośny dźwięk budzika, szybko wstałam. Spojrzałam w lusterko, wyglądałam jak jakiś potwór. Poszłam do łazienki się umyć i umalować, założyłam ...

  • Nieśmiertelna Miłość część 5

    W moim martwym ciele czułem niewielki ból, którego byłem świadomy ale wiedziałem że dopóki nie będę porządnie wyspany to on będzie wiecznie mnie męczył. Byłem ...

  • Fotograf I

    Część I Mam na imię Martyna. Jestem wysoką brunetka i mam niebieskie oczy. Któregoś popołudnia weszłam na facebooka i zobaczyłam, że mam wiadomość, więc wcisnęłam ...

  • Od Akordu do Symfonii, rozdz. 1

    Całkiem nowy początek Wypełnia cię od środka, niekiedy sprawiając zawroty głowy. Najpierw jednak słyszysz pierwsze perełki, aż dzięki nim zaczynasz czuć pełzające po ...

  • Z życia Narkomanki.

    Dziś ? Nawet nie wiem czym jest dziś. Gdyby ktoś kiedyś powiedział mi, że będę na totalnym dnie, nie uwierzyłabym. Tak naprawdę.. nie wiem kiedy zaczęłam się ...

  • Coś na wzór snu.

    Było to w wakacje... Na wycieczkę pojechałam z moją klasą i o rok starszą. Pani podzieliła nas na trzyosobowe grupy. Pech tak chciał, że w każdej grupie były po trzy ...

  • Spontan o życiu, miłości itp.

    * Nie ma nas, trochę ciężko uwierzyć, bo łatwo coś stracić a trudniej docenić... Więc nie pisz i nie dzwoń, już nie rośnie tętno i wszystko mi jedno. To tylko ...

  • Razem na zawsze.

    Była marzeniem każdego chłopaka, piękna brązowooka brunetka. Zgrabna figura. Popularna. Wprost ideał dla każdego chłopaka. Lecz ona była już jego. Przeciętnego ...

  • Zagubione uczucie..

    Siedziała obok niego. Ufała mu bezgranicznie. Kochała go i była pewna, że on ją kocha również. On siedział obok niej, ale myślami był obok innej kobiety. Przez ostatnie ...

  • Kacper i Blanka.

    Wybiła godzina 20, Blanka była już gotowa na spotkanie ze swoim chłopakiem (Kacprem). Nagle zadzwonił dzwonek, poszła otworzyć drzwi. To był on, przystojny blondyn z ...