Miłosne - str 102

  • Wizyta u babci cz. 4

    Nie wiedziałam co powiedzieć. Zatkało mnie choć wiedziałam, że w końcu zada mi to pytanie. Ale nie myślałam, że stanie się to tak szybko. Michał widząc moje wahanie ...

  • Nienawiść a potem miłość

    Był początek roku szkolnego, wiadomo byłam zestresowana no ale pomyślałam, że nie będę się poddawać stresowi co ma być to będzie - Hejka - krzyknęłam do moich ...

  • Moja historia

    Jak każdy z nas w życiu ma chwile zwlotów i upadków, tak też jest w moim przypadku. Jako nastolatka swoje uczucia lokowałam pod niewłaściwym adresem, za każdym razem ...

  • Ukochana gwiazda cz. 2

    ... Po lekcji do Olci zadzwonił Kamil i powiedział *Hej w niedziele będę w Swaju, spotkamy się ?? -Jasne o której?? *około 15. 00 -Ok *A tak co u ciebie? -Same nudy ...

  • Przypadek? cz. 7

    Od mamy dowiedziałam się, że z bocznej drogi wyjechał nam tir. Kierowca był pijany i zahaczył o tył naszego autobusu. Weronika siedziała z prawej strony i najbardziej ...

  • Czym jest szczęście ?

    Piękny wieczór myślę, gdy zmrok już zapadł, a ja z rodziną znajduję się w wesołym miasteczku. - No Oliwia chodź dalej! bo kolejka ucieka! - wykrzykuje moja kuzynka ...

  • Wypadkowa miłość

    Było to mniej więcej rok temu, może troszkę wcześniej. Jednak pamiętam te zdarzenia jakby to było wczoraj… Nigdy nie zapomnę tego dnia, a zaczął się jak każdy inny ...

  • Upojny sobotni wieczór

    Dzisiejszego wieczoru miałam spotkać się z Louisem. Kompletnie nie mogłam się skoncentrować na niczym innym. W moim umyśle był tylko Louis. Od razu, jak zagościłam u ...

  • Mów głośno, cicho kochaj

    1. Jest to pierwsze opowiadanie pisane w internecie. 2. Przepraszam za błędy. 3. Jest to tak zwany jedno-part. 4. Proszę o szczere komentarze z uzasadnieniem. 5. Notatka od ...

  • Stancja cz. 2

    Tak więc jest piątek jutro się się przeprowadzam, niby nie mogę się doczekać ale z drugiej strony mam maleńkie obawy. Przeprowadzam się do obcego faceta, którego na ...

  • Prawdziwa historia

    Na początku się przedstawię mam na imię Mateusz i mam 17 lat jestem strasznie małomówny, spokojny i nieśmiały. Chodzę to technikum 1 rok i opowiem wam historię mojego ...

  • Halówka cz. 10

    Weszłyśmy na trybuny. Po chwili dostrzegłyśmy chłopaków. Usiadłyśmy koło nich. Gadaliśmy o wszystkim i o niczym. Śmialiśmy się tak, że chyba wszyscy na hali nas ...

  • "Takie Życie" cz. 2

    Gdy weszłam do szkoły, wszystko było jak zwykle. Kujony zamykane w szafkach, lalunie stroją się na środku korytarza i myślą, że są super, popularni chłopacy, pokazują ...

  • Czego pragnę - rozdział 6

    Przepraszam was, za moją długą nie obecność :c Będzie dość krótko, serio przepraszam :c ********************************************************************* Zobaczyłam ...