Miłosne - str 103

  • Po prostu miłość. (cz. VIII ostatnia)

    Rano gdy się obudziła w jej pokoju siedział Rafał. Zdziwiła się. Nic nie mówił, że przyjdzie. Wstała i podeszła do niego. -Stało się coś? -Wiem gdzie byłaś wczoraj ...

  • Szarość

    Zza firanki rzęs patrzyła szarymi oczyma na brudny świat. Siedziała nad jeziorem i rzucała do wody drobne kamyki. Do brzegu zaczęły podpływać łabędzie myśląc, że ma ...

  • Zayn Malik

    Siedziałam na ławce przed pomnikiem mojej mamy. Po raz kolejny przeczytałam złoty napis u dołu " Victoria Malik- Kochana młoda matka, żona, siostra, córka, przyjaciółka ...

  • Historia prawdziwej i szczerej miłości!

    Ona. . Miała na imię Ania. Była ładną dziewczyną o delikatnej opalonej cerze, długich ciemnych włosach, których nigdy nie ścinała i niebieskich jak głębia oceanu ...

  • Na zawsze razem.

    Zaczęło się całkiem zwyczajnie. Poznali się bo On wysłał sms-a pod niewłaściwy numer. Po krótkim pisaniu okazało się, że mieszkają w tym samym mieście. Zaczęli ...

  • Jestem nastolatką i zaczynam historie miłosne.! (cz.6)

    W sumie przez jakiś czas nic się nie działo, zwyczajne chodzenie do szkoły... sprawdziany i tyle. Kiedy nagle przeczytałam wiadomość na GG. ; Rafał. ; w niedzielę będę ...

  • Miłość uczennicy do nauczyciela cz. 4

    W ciepłym domku, ogrzewałam rany i smutek. Na początku miałam wyrzuty sumienia z powodu wagarów, ale teraz wiedziałam, że warto było. Nawet moja mama była dla mnie miła ...

  • Ona i on cz. 2

    Ciąg dalszy: - Ok. - Odpowiedział Kuba. Od razu, jak weszli do domu Natalia pomyślała, , Dobrze, że rodzice pojechali do cioci Eli na trzy dni. Nie mogą mnie zobaczyć z ...

  • Miłość od pierwszego wejrzenia

    Rozdział 1 Był piękny zimowy poranek Wiki postanowiła wybrać się na spacer. Ubrała swoje ulubione rurki, niebieski sweterek nałożyła lekki makijaż i wyszła z domu ...

  • Kurs miłości cz. 2

    Powoli odzyskiwałam czucie. Chłopaki pokazali nam prosty układ taneczny i my mieliśmy go powtórzyć, jedna dziewczyna musiała zrezygnować, ponieważ złamała sobie tipsa ...

  • Listy do zmarłych

    Droga Mamo !! Stoję nad Twoim grobem, jest mroźny jesienny dzień. Przypływ wspomnień zalewa moją głowę. To moja wina że nie żyjesz. To nie powi06nno się zdarzyć ...

  • Wakacyjne zauroczenie

    To było latem. Pracowałam w Holandii. Pewnego dnia nadszedł dzień powrotu do domu na tydzień czasu. Pomijając, że byłam umówiona z jednym z przewoźników, że w/w dnia ...

  • Paryż to nie Paris ... (1)

    Cześć jestem Ann i mieszkam we Włoszech, małej mieścinie Desvondo. Studiuję Sztuki Piękne w miejscowym uniwersytecie, to mój ostatni rok ! Moje plany na przyszłość ...

  • Aż do śmierci ...2

    W końcu nadszedł ten moment……. Mateusz przyszedł po mnie i zaprowadził mnie nad jezioro. Kiedy zaszliśmy na miejsce rozłożyliśmy koc i usiedliśmy. Popatrzyłam mu ...