Miłosne - str 100

  • Historia prawdziłej miłości cz. 3

    Kolejna część moim zdaniem beznadziejnego opowiadania. - Przepraszam, ale.. - nie dokończyłam i wybiegłam, dodałam tylko - Ja nie mogę. Biegłam, nie miałam siły ale ...

  • On

    Wpatrywała się w Jego profil, wsłuchiwała w równy oddech. Cichutko westchnęła, a potem jej twarz rozjaśnił uśmiech. Czuła miłość tak wielką, iż żadne słowa tego ...

  • Klasztor

    Zmierzchało gdy dotarła do bramy klasztoru. Stała wpierw dłuższą chwilę wpatrując się w nią i intensywnie myśląc. Dotychczas nie była nazbyt przychylnie nastawiona do ...

  • Przyjaciele

    - Pięknie to wygląda prawda? - zapytałam Filipa siedzącego obok mnie na dachu starej chatki stojącej od dawien dawna nad brzegiem jeziora. Słońce chyliło się ku ...

  • Bratnia Dusza

    Magda która żyła rutyna, Dom, szkoła i tak na okrągło... Chodziła do Liceum i była przekonana że w jej życiu nic nadzwyczajnego się nie stało. Zawsze lubiła ...

  • Zadufany w Bocie

    Na wstępie wyjaśnię. To co tutaj napiszę, to był sen. Nie pamiętam go zbyt dobrze, bo przyśnił mi się jakieś dwa lata temu. Bota to dziewczyna, która zawróciła mi w ...

  • Byłeś Motylem

    Długość: ok. 3 strony Pairing: KaiSoo Rodzaj: Angst Rating: G Krótki opis: Wydanie wyroku na samego siebie i ból wypełniający wnętrze zabójczego kwiatu. Był dobrym ...

  • Do trzech razy sztuka

    Słońce świeciło w moje okna bardzo długo. Nie patrząc na pogodę od razu wiedziałam, że na dworze jest naprawdę gorąco. I nie myliłam się. Dziś widziałam się z ...

  • Różowy Berecik :-)

    To jakby ciche uderzenie czasu i on wyłaniający się z mglistych wspomnień. Sen, piękny sen o Tobie. Moje życie to pasmo wzlotów i upadków, zawsze szybko w górę i z ...

  • Sam na sam

    Dzisiaj mam z moim księciem kolejne spotkanie tym razem sami. Wstałam rano i szybko, biegiem do łazienki poszłam żeby się przygotować. Tym razem nie byłam obojętna czy ...

  • Pierwszy raz

    To spotkanie było nie do opisania. Od rana czułam, że coś się wydarzy ale nie pomyślałam, że moje życie zmieni się o 180 stopni. Pojechałam do mojej koleżanki z klasy ...

  • Miłość z internetu xdd (cz. 1)

    Gdy wstałam i spojrzałam w telefon zobaczyłam wiadomość na gg od nieznanego mi chłopaka. Napisał że zainteresowała go moja osoba. Odpisałam mu i tak to się wszystko ...

  • Przyjaźń następnie .. miłość ? cz. 3

    Po powrocie do domu nikogo nie było w domu, co nie było dla mnie żadną nowością ponieważ wiem że moi rodzice pracują bardzo długo. Mojego brata również w domu nie ...