Miłosne - str 101

  • Magiczne kłamstwa 12

    Wzdrygnęłam się. Jej słowa mną wstrząsnęły. Chciałam myśleć, że to były tylko przypuszczenia mojej przyjaciółki i mogą być błędne, ale wiedziałam, że tak nie ...

  • "SZCZĘŚLIWA ŚMIERĆ.. "

    W Warszawie mieszkała 15 letnia dziewczyna imieniem Monika. Monika była bardzo nieszczęśliwą nastolatką, ponieważ mieszkała w domu dziecka. Monika jakieś 3 miesięcy temu ...

  • Marzenie

    Otworzyła oczy.. Był tam. Stał i znów patrzył jak śpi. Uśmiechał się łagodnie. Wyciągnął rękę i odgarnął kosmyk spadający na jej zaróżowiony od snu policzek ...

  • DJ Rafał

    Julka miała 17 lat i przeprowadziła się wraz z rodzicami do Wawy. Była śliczną brunetką o błękitnych oczach i niezwykłej sylwetce. Dziewczyna wprowadziła się do domu ...

  • "Jak zostałam najszczęśliwszym gamoniem na swiecie" cz. 2

    Na drugi dzień o dziwo spałam długo. Tak długo, że nie poszłam na niemiecki. Kiedy obudziłam się, Klaudia już nie spała, oglądała coś na laptopie. Podeszłam do ...

  • Stara miłość nie rdzewieje

    Pewnej wakacyjnej soboty napisał do mnie na fejsie mój były chłopak z którym byłam kilka razy, znałam go od dziecka. Napisał co tam u mnie, ze dawno się nie widzieliśmy ...

  • So close. cz. 2

    Przepraszam za błędy. Życzę miłego czytania :) ************************************** Nareszcie sobota ! Kiedy tylko otworzyłam oczy wzięłam do ręki telefon, żeby ...

  • Na krańcu świata z Tobą być

    Powiedz czego nie odbierasz telefonu Kiedy przychodzę twoja mama mówi " Córki nie ma w domu" Czemu ciągle w twoich progach muszę klamkę pocałować? Powiedz mi czy tej ...

  • Nie odchodź, cz. 5

    Następnego dnia zakochani spotkali się i rozmawiali o jej chorobie. Ana czuła się przy nim swobodnie. Spotykali się teraz bardzo często. Pewnego dnia Ana znowu zniknęła ...

  • Mały złoty łańcuszek

    Gdzieś na półce go znalazłem, cały w kurzy, zaniedbany. Leżał samotny, tylko o tobie pamięta, przeze mnie zgubiony, zapomniany. Biorę do ręki. Już dawno zapomniane ...

  • In Love With My StepFather Sezon 2 Odcinek 2

    - Ale ta chwila mnie boli… potrzebowała mnie, a ja nie mogłam jej podnieść, czuję się z tym źle Joe… - Wszystko będzie dobrze Dem – pocałował mnie w czoło ...

  • Wakacje (1)

    -Mamo nie chce nigdzie jechać! -Twoje zachowanie jest karygodne, może ciotka Ci pomoże zachowywać się jako powinnaś... Nie mam już sił. Wsiadaj natychmiast. . Moja mama o ...

  • "Naszyjnik Wiecznej Miłości"

    Marta-16 lat Adrian-17 lat Marta jak zwykle spieszyła się na trening siatkówki, biegła tak szybko że wpadła na jakiegoś chłopaka. Przepraszając go biegła dalej, on ją ...

  • Szaleństwa panny Kingi cz. 4

    *** - Mam opowiadać dalej? – zwrócił się do mnie. - Oczywiście, panie Czesiu, zamieniam się w słuch - odparłam. - Starając się ratować resztki majątku, które mi ...