Miłosne - str 104

  • Nad jeziorem

    Zachodziło już słońce. Siedzieliśmy na mostku i nie zwracając uwagi na upływający czas i to, że już od godziny powinniśmy być w domu, moczyliśmy nogi po kostki w ...

  • Zakazana znajomość

    Cześć! To moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. ;d Mam na imię Sylwia, mam 14 lat i jestem zwyczajną nastolatką. Wydaje mi się, że nie jestem jakaś ...

  • Przyjaciel brata cz. 3 ostatnia

    Nastepnego dnia przy kolacji: -Mamo, tato jestem w ciąży. -Jak to? Z kim? Z Czarkiem? -Nie z Łukaszem. -To ty już nie jesteś z Czarkiem? -Nie zerwał ze mną jak się ...

  • Tylko my ...

    Proszę o wyrozumiałość, ponieważ to moje pierwsze opowiadanie. . Miłego czytania :) Był ciepły wiosenny poranek, wstałam z niechęcią miałam już dość monotonnej ...

  • Połączyła nas piłka

    To jest moje pierwsze opowiadanie więc proszę o dobre opinie. Ona (na imię jej Julia ), on (na imię mu Kamil ) a połączyła ich piłka. Poznali się na meczu i ich ...

  • Masz tylko jedno życie II

    ~ następnego dnia ~ Nawet nie wiem co ja tam będę robiła, przecież jest rok szkolny. . - Dalej Oliwia! Bo ci samolot ucieknie! - oo! to fajnie. ~ w samochodzie ~ - Mamo ja ...

  • Miłość od pierwszego wejrzenia

    Tego ranka wstałam cała w skowronkach zegar tykał w lewo i prawo przez okno słychać było ptaki które cieszyły się z życia ciepły i przyjemny powiew wiatru wpadał przez ...

  • Przyjęcie cz. I

    Właśnie przygotowywałam się do przyjęcia z okazji awansu. Miałam zamiar zaserwować obiad z 2 dań, deser oraz drinki ogniste. Do tego zadzwoniła Kasia i poprosiła o ...

  • Czerwona szminka cz. 3

    Dla pewnego Czytelnika, który bardzo mi pomógł w dokonaniu wyboru, czy kontynuować tą opowieść. Kontynuuję ją specjalnie dla Ciebie. Z szoku otrząsnęłam się dopiero ...

  • Zmiana na lepsze

    Kiedy pewnego dnia ktoś uznał, że serio strasznie się zmieniłam, oczywiście na lepsze, nabrałam pewności siebie. Więc postanowiłam końcu zagadać do chłopaka, który ...

  • I want You To Stay Odcinek 2

    Demi Lovato? – usłyszałam głos mężczyzny i natychmiast poczułam na sobie wzrok Miley i Liama. Nagle zapomniałam jak się poruszać, jak mam na imię. Spojrzenie Liama ...

  • Bo chodź świat karze iść to Ja zostanę

    Usiadła na nagrzanym od słońca kamieniu, wyciągnęła z rozciągniętej kieszeni swetra, paczkę papierosów. Wzięła jednego. Wdech. Dym wypełnił puste wnętrze ciała ...

  • happy ending...? NOT.

    Chciałam się podzielić moją historią. . Na początek powiem ze mieszkam w Irlandii a kolega w Polsce. . Poznaliśmy się w moje urodziny. . 1ego grudnia 2012. To jest kolega ...

  • Wagon

    A teraz siedziała w ciemnym, pustym wagonie pociągu, rysując serce na brudnej szybie. Przeszłość nie dawała o sobie zapomnieć, ciągle czuła jego zapach, jego dotyk ...