Miłosne - str 105

  • Akademia uczuć (X)

    Siedziałam przy biurku w moim pokoju i nieustannie bawiłam się moim ulubionym, czerwonym długopisem. Przez okrągłą godzinę rozpamiętywałam pocałunek z Nielsem. Nie ...

  • Stratowana miłość 1.

    Napisze wam kawałek historyjki, sami zdecydujecie czy chcecie dalej :3. I. Działo się to podczas II wojny światowej. . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jak zwykle, Sylwia ...

  • U wrót Hadesu

    Dni dłużyły się coraz bardziej, wszystko wokół traciło kolory. Czuła, że otacza ją ciemność, pochłaniająca resztki życia. Coś się zmieniło bezpowrotnie, z ...

  • Miłość od pierwszego wejrzenia :)

    Był piękny poranek Wiktoria jak co dzień wstała i poszła przygotować się do szkoły. Nie mogła się doczekać kiedy go zobacz. Go czyli Aleksa jej obiekt westchnień ...

  • Powrót cz. 5

    Ta część jest moim zdaniem najgorsza, nie wiem dlaczego, ale jakoś nie mogłam się wczuć i wszystko wyszło tak sztucznie. Postaram się, żeby następnym razem tak nie ...

  • Królowie lasu (2)

    2: Wieczór. Lars Nie wiem dlaczego poszedłem za nią aż do kawiarni. Kusiło mnie, żeby to zrobić. Chyba mnie zauważyła, bo po tym, jak odszedłem od szyby, wyszła z ...

  • Never Love 1

    ej ! Jestem Nina. Mam 16 lat... Lubię tańczyć... Hmm... Opowiem wam trochę mojej historii. Może szczęśliwej, a może nie... . ~~~~~~~~~~~~~~~~ Obudziłam się wypoczęta ...

  • Wspomnienie

    -Wiesz? … Kiedyś poznałam pewnego chłopaka, było to jakieś 20 lat temu, w czasach kiedy w pełni cieszyłam się młodością, w czasach gdzie każdy nowy dzień okazywał ...

  • Zagubiona Miłość

    Jest to moje pierwsze opowiadania na tej stronie wcześniej pisałam na fb ale mało osób czytało bo mało like było nie bd przynudzać. Miłego czytania życzę ...

  • Czerwone róże

    Samanta, ubrana tylko w śnieżnobiały szlafrok, z mokrymi włosami siedziała na beżowej, skórzanej sofie w zgarbionej pozycji, skupiona nad opartą o udo stopą. Malowała ...

  • Prawdziwa miłość znienacka

    Eryk i Amelia poznali się na imprezie u wspólnej znajomej. Nieznajomi początkowo siebie nie zauważali, w tym ogromnym tabunie ludzi. Minęła godzina, druga i kolejna. Nagle ...

  • Rehabilitacje cz. 2

    Zgodziłam się. Nazajutrz o przed 18 ktoś zapukał do drzwi. Otworzyłam, stał tam oczywiście Patryk. - He poczekaj chwilkę ubiorę bluzę i wezmę Parę rzeczy. Po 10 ...

  • Zauroczona - Rozdział 3

    Rozdział 3 Dolna część sali teatru była doszczętnie zalana. Siedzenia, które wprawdzie były przyczepione do podłogi teraz unosiły się na wodzie, a dekoracje zapewne ...

  • Żegnaj

    Tamtego wieczoru było ciepło. Siedziałem z Wiktorią przy ognisku. Grałem na gitarze, ona słuchała. Przerwałem na chwile. Spojrzałam mi w oczy i powiedziała: - Kocham ...