Miłosne - str 108

  • Skatepark - Koniec!

    No więc nie będzie następnej części. Tak w skrócie wam opowiem wszystko. Seba ma inną, nasze drogi się rozeszły. Po prostu powiedział mi ze związki nie są dla niego ...

  • Romeo i Julia

    - Mamo, ale ja go kocham!- krzyknęłam zdruzgotana - Dziecko to nie jest towarzystwo dla Ciebie- odpowiedziała spokojnie - Nawet Go nie znasz, a mówisz, że jest zły. - Nie ...

  • Czerwona róża

    Pamiętam ten dzień w którym, się poznaliśmy, był to Dzień Kobiet, spotkałam Go na dworcu, gdy czekałam na autobus podszedł do Mnie z piękną czerwoną różą ...

  • When You Look Me In The Eyes. Ch:11

    Odcinek dla Paaula! ~~~~~~~~~~~~~~~~ Pobyt na Jamajce i następne dni minęły szybko. I nadszedł ostatni dzień trasy Jonas Brothers. - Na ostatnim występie trasy chcemy ...

  • Kto powiedział że życie jest łatwe ? cz.1

    Budzik dzwonił bez przerwy a Ona jeszcze spała, udając że go nie słyszy. Dzwonił już dobre 10 minut, a Ona nic. Leżała. Nie spała. Tylko po prostu nie mogła się ...

  • "Chłopak przyjaciółki"

    Dzień rozpoczął się tak jak każde inne. Wstałam, ubrałam się, śniadanie i wybrałam się do pracy. Czas leciał mi tak wolno, że nie umiałam doczekać się końca ...

  • "Kurier"

    Był to letni dzień, na dworze upał, a ja postanowiłam się opalać. Byłam w domu sama, mój mąż poszedł do pracy, a ja dzisiaj miałam wolne, ahh, jakie to było cudowne ...

  • "Ławka"

    Całymi dniami przesiadywałam w domu. Po odejściu Pawła nie umiałam się pozbierać. Wszystko mi go przypominało, nawet zwykły czajnik mógł doprowadzić do płaczu ...

  • "Kocham cię "

    " Kochanie zobaczymy się niedługo KOCHAM CIĘ " - te słowa usłyszałam od swojego męża żegnając się z nim na lotnisku. Wszystko zaczęło się od pewnego wieczoru który ...

  • Mieszkanie z dziadkiem

    Po ślubie zamieszkaliśmy u dziadka mojego męża w małym domku z ogródkiem.Dziadek mieszkał na parterze gdzie była duża kuchnia i dwa pokoiki i łazienka, ja z mężem ...

  • Nowe życie

    Deryl spokojnie obserwował swoją przyszłą ofiarę. Siedział w skupieniu na pomoście wpatrzony w mętne odbicie przechadzającej się Mary. Dziewczyna płakała. To właśnie ...

  • Whisky cz. 3 ostatnia

    Rozdział 3 Remont, lokator i … Po długich rozmowach z szefem udało mi się go przekonać aby nie wyrzucał mnie z pracy. Byłam jego najlepszą i najładniejszą barmanką ...

  • Dziecinna obsesja

    DZIECINNA OBSESJA Pewnie pomyślicie o mnie, że jestem nienormalna i kompletnie pozbawiona uczuć, że zrobiłam coś takiego, ale ja naprawdę nie mogłam postąpić inaczej ...

  • Miłość nie jedno ma imię

    Właśnie wybieram się z rodzicami do parku, bo jest ładna pogoda a jutro jest szkoła więc trzeba trochę jeszcze poszaleć. Nauka w szkole średnie jest trudna i bardzo ...