Miłosne - str 109

  • Wieczna milosc

    Pewnego dnia siedząc w pokoju zrozumiała, ze był on dla niej wszystkim.Byli razem już ponad rok.Jak na nastoletnia miłość dosyć długo. Musieli się naprawdę kochać, ale ...

  • John, Anna, czyli "now or never" Cz II

    John siedział na swojej wysłużonej kanapie. Oddychał miarowo, ale delikatnie, jak gdyby nie chcąc zbudzić przytulonej do niego kobiety. Próbował ogarnąć myślą to co ...

  • Ułóż cichutko do snu

    Niezmierzona chęć bycia potrzebną. Dlaczego chcę abyś nie mógł oderwać ode mnie oczu? Aby każda twoja cząstka ciała łaknęła mojej? Pieprzone romanse. Zalane spazmom ...

  • Niewinna miłość, rozdział 12 i epilog

    12. Miesiąc później… Dawid zachowywał się ostatnio jakoś inaczej. Rzadziej miał dla niej czas i nie widywali się już tak często jak kiedyś. W sumie w ogóle. Ostatnio ...

  • Nie sądziłam, że go pokocham

    Pewnego letniego wieczoru poszłam wraz z przyjaciółką do klubu. Usiadłyśmy i zamówiłyśmy sok. Po chwili przysiadło się do nas dwóch chłopaków, Tomek i Bogdan ...

  • Szczęsciarz

    Clayton i Thibault Zastępca szeryfa Keith Clayton nie słyszał, kiedy się zbliżali, a z bliska nie spodobali mu się jeszcze bardziej niż z daleka. Po części z powodu psa ...

  • Ślub

    PROLOG Zastanawia mnie, czy to możliwe, żeby dorosły mógł się zmienić? Czy nie jesteśmy aby skazani na egzystencję w nieprzekraczalnych granicach swojego charakteru i ...

  • Zimowe ciepło

    W zimowy wieczór Magda siedziała w swoim pokoju i rozmawiała ze swoim chłopakiem na skypie. Uwielbiała to. Lubiła na niego patrzeć. Paweł, bo tak miał na imię, lubił ...

  • Ona i On

    Zaczęło się dwa lata temu. Dokładnie 31 października 2009. Nigdy nie miała pamięci do dat, ale tę pamięta do dziś. Wtedy była jeszcze dzieckiem. Piętnastoletnią ...

  • Sposób na poprawę humoru

    Hej, Jestem Kamila i chodzę do 3 klasy gimnazjum. Dzisiaj po lekcji matematyki byłam trochę poddenerwowana. Nauczyciel czepiał się, ponieważ koleżanka cały czas ...

  • Miłość bez powodzenia

    Mam na imię Tomek i mam 18 lat. Poznałem pewną 17-sto letnią fajną, mądrą i piękną dziewczynę o imieniu Karolina która miała piękne duże niebieskie oczka, ciemne ...

  • Wakacje

    Zawsze mówiłam, że wiek ma znaczenie. Do pewnego momentu... Poznałam go w Dniu Dziecka, ale nie zwracałam na niego w ogóle uwagi. Później zaczął przychodzić do nas na ...

  • Prawdziwa historia

    przyszły wakacje, ona myślała ze pozna jakiegoś kolesia tylko na dwu miesięczny wakacyjny romans. poznała ale z czasem okazało się ze to nie tylko wakacyjny romans tylko ...

  • Ulotny wiatr cz.1

    Wszędzie ciemno, nie widzę nic, nawet własnej dłoni. Żadnych kształtów, konturów, jakby wszystko znikło. Otaczała mnie ciemność, pustka, głucha cisza. Pokręciłam ...