Miłosne - str 106

  • Nadzieja

    Dla wszystkich tych, którzy stracili kogoś bliskiego oraz dla tych, którym choroba pokrzyżowała plany na całe życie. Nawet jeśli wszyscy się od was odwrócą, zawsze ...

  • Akademia uczuć (IX)

    Wskazówka zegara przesuwała się w powolnym tempie. Kątem oka widziałam, jak Betty wydłubuje sobie zza paznokci brud sprzed tygodnia. Chciało mi się wymiotować. Znów ...

  • Robotboy. Rozdział 4 - Dom po drugiej stronie ulicy

    Dom Raven’a był całkiem zwyczajny. Z zewnątrz. Szkieletowy, dwupiętrowy, niebieskawo blady dom z czerwoną dachówką. Można by powiedzieć o nim, że był brzydki ...

  • Cala prawda o życiu i nieodpowiedzialnych facetach

    Pisząc poprzednie opowiadanie miałam zaledwie 16 lat teraz jestem starsza wiele mnie w życie nauczyło od tamtego czasu. Było majowe popołudnie jak zawsze siedziałam przed ...

  • Najlepsze przyjaciółki

    Była sobie raz Dziewczyna o imieniu Patrycja miała najwspanialszą przyjaciółkę jaką mogła mieć na tym zwalonym świecie a mianowicie Natalka nikt nigdy ich nie mógł ...

  • Tragiczna miłość, przyjaźń w niebie!

    Hej jestem Mela mam 15 lat i chodzę do gimnazjum jak to inni określają " Gimbus". Jestem czarnowłosą dziewczyną o niebieskich oczach, mam kochającą rodzinę i swoją ...

  • Z Miłości oddał życie .

    Ten chłopak zawsze był zakochany w Izie. Opowiem wam jego historie. Pewien chłopak o imieniu Igor długowłosy obcięty na Biebera, koloru blond włosów , lat 17. Zakochany ...

  • To nie to życie - Rozdział 2

    Minęły 4 godziny, siedziałam u Magdy i myślałam o dzisiejszym zdarzeniu. Wiedziałam że jak jej o tym powiem to zaraz zacznie pierdzielić że jak tak mogłam że co ja ...

  • Projekt cz 1

    W pewnym miasteczku, nieopodal lasu mieszkała 14 letnia dziewczyna imieniem Lina. Dziewczyna była bardzo ładna, mądra, wysportowana, jednym słowem niczego jej nie brakowało ...

  • Krótkie opowiadania cz. 1

    Dokładnie dziesięć lat minęło odkąd zaczęliśmy ze sobą być, kiedy mój facet poprosił mnie o rękę. Moja odpowiedź była tak zwyczajna i przewidywalna jak jedzenie ...

  • Zmiękłam <3

    To moje pierwsze opowiadanie :) Wszystko zaczęło się we wrześni... Na początku pisaliśmy na facebook-u, niby niewinne rozmowy, pisaliśmy ze sobą prawie codziennie. Niby o ...

  • Nieśmiała kuzynka

    Witam! Moja opowieść wydarzyła się niedawno temu. Żeby uniknąć wszelkiego rodzaju kłopotów, nie podam imienia kuzynki ani mojego. Było lato i kuzynka wróciła z Opola ...

  • Po prostu życie?? - nie (część 6)

    Następnego ranka z głębokiego snu wyrwał Walentynę dzwonek telefonu. Dziewczyna ospale przeciągnęła się w łóżku, nie miała ochoty rozmawiać z nikim. O nie! Na pewno ...

  • Długa Cisza

    Była już w szóstym miesiącu. Pokochała to dziecko. Było teraz dla niej najważniejsze. Codziennie myślała o nim. W końcu postanowiła się z nim spotkać. Wiedziała że ...