Miłosne - str 107

  • Koniec i początek

    Siedziała w swoim na łóżku w swoim mieszkaniu. Po pokoju leżały porozrzucane zdjęcia i rzeczy. Już trzy tygodnie nie dawała nikomu znaku życia. Była pisarką więc ...

  • W środku pustkowia duszy

    Wysiadła z samochodu nerwowo trzaskając drzwiami. Szybkim krokiem zmierzała do klatki schodowej swojego mieszkania. Kiedy weszła do budynku, stanęła przy najbliższym oknie ...

  • Nad przepaścią

    Za oknem jak zwykle o tej porze roku łagodny deszcz obmywał ulice i dachy starych kamienic za centrum. Potężne budynki wyglądają tak pięknie w mżawce. Drobne krople ...

  • Histeria II

    Jest 8. 40, już czas zwlec nadal obolałe po wczorajszym treningu ciało z łóżka. Idę do łazienki. Przemywam twarz chłodną wodą, spoglądam jeszcze w lustro na ...

  • Remember you.

    To było dawno temu, pół roku, może więcej. Przyjechała tu na wakacje, od razu wpadła mi w oko. Piękne, opalone ciało, długie włosy w kolorze fioletu. Kiedy okazało ...

  • "Trzy metry nad niebem" cz.1

    Szłam w kierunku boiska, na którym często spotykałyśmy się z dziewczynami na "pogaduchy”. Zwykle, gdy tam przychodziłyśmy, grał Michał ze swoimi kumplami. Często nie ...

  • Krótka refleksja II. "Pamiętasz?"

    Kojarzysz może kto nie potrafi grać w kosza, ale w badmintona jest mistrzem i kto na najwyższej półce w szafie ma twój 'Eurobussines'? Dla kogo tworzyłeś graffiti, na ...

  • Imagin

    Jeszcze kilka dni temu była zwykłą dziewczyną kochającą skrycie chłopaka, on czuł do niej to samo, oboje bali się do tego przyznać to ich najbardziej bolało. Teraz są ...

  • Odcięta od nieba

    Krótka notka ode mnie: jest to moje pierwsze publikowane opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość oraz o komentowanie. PS Sokółka jest małym miasteczkiem znajdującym ...

  • Historia pewnego wieczoru..

    Znam pewnego chłopaka ma na imię Kamil ma 19 lat, dotychczas bawił się dziewczynami. Czyli "flirtował" z każdą. Aż pewnego dnia, napisała do niego pewna dziewczyna. Była ...

  • "Szum" - Część 3

    -Jej pokój jest prosto. Połóż ja na łóżku –Słyszałam przytłumiony głos taty. Zaspana spojrzałam na Marcina. Niósł mnie na rękach. Odwróciłam głowę i ...

  • Zakazana miłość

    Od czterech lat jestem w stałym związku. Ale nie przestałam się oglądać za fajnymi facetami. Mam kilku kolegów (a zwłaszcza jednego) wartych uwagi. Na ognisku które ...

  • Obrona własna

    To był kolejny dzień bez niego. Nie różnił się do tej pory niczym od pozostałych ostatnich dwóch miesięcy. Minęło sporo czasu, zdążyłem się przyzwyczaić. Do tego ...