Miłosne - str 112

  • zakazana miłość

    Na podstawie pewnej książki... Byli szczerze zakchani w sobie, i w swoim kraju. Spotykali się pod drzewem Ombu, zawsze tam chodzili gdy byli dziećmi i bawili się, śmiali aż ...

  • Przyjaźń...

    "Przyjaźń jest niewątpliwie najskuteczniejszym lekiem na cierpienia zawiedzionej miłości." — Jane Austen Niebo płakało, a wraz z nim Ona...deszcz mieszał się ze łzami ...

  • Poprostu miłość. cz. 2

    Zrobili to, zrobili to pełną miłością. Lily obudziła się wcześniej i patrzyła jak oddycha Adam. Adama obudziło patrzenie Lily, on ją przywitał pocałunkiem ona ...

  • Związek na odległość cz.1

    Pewna laska była poprostu debeściaska xD miała sylwetkę i wszystko co potrzeba... brakowało jej tylko... śmiałości ?! Weronika-bo tak miała na imię chodziła do liceum ...

  • Wyprawa, która wszystko zmieniła

    Piękny słoneczny poranek budził chęć do życia. Promień porannego słońca wpadał przez okiennicę by po chwili dotrzeć do zaspanych oczu i krzyknąć prosto w twarz "hej ...

  • Ale pech ... ?!

    To działo się na prawdę ... Dziewczyna O imieniu Weronika wprowadziła się na inną ulice ... mieszkała na Serbinowskiej a przeprowadziła się o wiele dalej ... koło KLA ...

  • Miłość po Arabsku

    Ona ma 15 lat. Uczy się w pierwszej klasie liceum. Kończy poranne lekcje, wraca do domu na obiad, idzie za nią młody mężczyzna. Ona tego nie zauważa. Po jakimś czasie ...

  • Czasem warto pomyśleć

    Poznań Główny. Pociąg powoli zatrzymywał się, by jedni mogli wsiąść a inni- wysiąść. Podniosłam wzrok znad książki. Była nawet ciekawa, Paulo Coelho ...

  • Prawdziwa miłość

    Treść tego opowiadania jest przeze mnie wymyślona. Natalia była z Tomkiem już od dawien dawna. Nieraz znajomi nazywali ich małżeństwem. Było ciepłe, wrześniowe ...

  • Internetowa Miłość cz. 2

    Zmęczona obudziła się nad ranem spojrzała na budzik ups.. Do szkoły... Wstała ubrała się i wyszła, dotarła do szkoły równo z dzwonkiem. Wbiegła do klasy i siedziała ...

  • Mimo wszystko

    Niuśka od gimnazjum znała panią Agnieszkę; była jej nauczycielką od fizyki. Lubiły się. Dobrze się uczyła i gdy było trzeba pomagała w przygotowaniach do apeli ...

  • Bo ty masz mnie w....Dupi*

    Szła ciemnym szkolnym korytarzem... Minęła go, nawet na nią nie spojrzał. Więc i ona przyspieszyła kroku doszła pod klasę usiadła i myślała dlaczego nie może z nim ...

  • Wszystko przeciw mnie? Cz.1

    Wierciła się niecierpliwie w ławce czekając, aż wreszcie zabrzmi, jakże upragniony dzwonek. Kiedy tylko go usłyszała poderwała się na równe nogi, wkładając szybko ...

  • 29 marzec - cześć 2

    Dzisiaj ja i Kuba jesteśmy przyjaciółmi. Takimi dobrymi jak dawniej. Spotykamy się, mile spędzamy ze sobą czas. Często dziękuję Mu za to, że nauczył mnie kochać ...