Miłosne - str 114

  • Zaczarowane jezioro

    Dawno dawno temu za siedmioma górami.....yyy to nie ta bajka:)Pewnego ciepłego letniego wieczora kiedy to mieszkająca w obszernym gospodarstwie swoich rodziców ciekawa ...

  • Andrzejkowa dyskoteka..

    W tym roku nasza klasa organizowała dyskotekę z okazji Andrzejek. Ja i moje koleżanki siedziałyśmy w harcówce robiąc wróżby, tatuaże, make-up itp. Chłopcy natomiast ...

  • Odległość... tak bardzo boli

    Kilka dni po zakończeniu roku szkolnego.. Siedziałam sama w domu.. z nudów postanowiłam wejść na czata. Nikt nie pisał.. przyciągnął moją uwagę pewien nick ...

  • Obóz

    Było to w wakacje. Pojechałam na obóz harcerski. Na początku nie było za ciekawie. Nasza druhna powiedziała że jeżeli nie przebiegniemy 6 kilometrów pierwszego dnia to do ...

  • Czy warto uwierzyć?!

    Jak sen...jak nie śmiertelne marzenie,które miałoby pozostać tylko marzeniem... Młody piękny i wydawałoby się niedostępny, mój ideał wysoki brunet o piwnych oczach ...

  • Miłość i Taniec

    Ona - wysoka, brunetka niebieskie oczy, 15 lat On - wysoki brunet piwne oczy, o rok starszy 15 letnia Sara uwielbia tańczyć, tańczy niemal od urodzenia, przed nią był ...

  • Niespełniona miłość

    Męczę się z tym 2 może już 3 lata. Znamy się od dzieciństwa gdyż mieszkamy w tej samej miejscowości. Mimo, że jest starszy o 6 lat ode mnie nie widać tej różnicy, bo ...

  • Schody......

    Mam na imię Kamila i chodzę do 1 klasy gimnazjum. Zakochałam się w pewnym chłopaku z naszej klasy ma na imie Czarek. Ale może zacznę od początku......jak to zwykle bywa ...

  • Wszystko na chwilę...

    Felicja zawsze wierzyła, że przeżyje miłość jak w filmie. Oboje spotyka się, miłość od pierwszego wejrzenia i on umiera. W jej jakże bogatym słowniku nigdy nie było ...

  • Moje życie po smierci Sebastiana:(

    PO pogrzebie ukochanego nie mogę dojść do siebie.. Ciągle pamiętam ten pierwszy nasz pocałunek... Jak pierwszy raz poczułam się naprawdę kochana... To jego spojrzenia ...

  • Smierć chłopaka -prawdziwa historia Kamili

    Mam na imię Kamila. Od niedawna zaczęłam chodzić z moimi chłopakiem Sebastianem wszystko nam się układało da czasy, gdy zachorowałam. Wszystko waliło mi się na głowę ...

  • Kocham CIe !

    Był słoneczny dzień. Wracając ze szkoły znów zobaczyłam Rafała. Nie chciałam by widział mnie w takim stanie - roztrzepana po wuefie. Nie zauważona skryłam się za ...

  • Zraniona miłość

    Cześć mam na imię Justyna chciałabym wam opowiedzieć moją historię która wydarzyła się nie dawno...Idąc do nowej szkoły do 1 kl technikum poznałam nowego chłopaka ...

  • ON

    To wszystko zaczęło się w 2 klasie gimnazjum. Gdy go zobaczyłam na rozpoczęci serce zabiło mi szybciej, miał nową fryzurkę, super ubrany. Minął 1 miesiąc nauki ...