Miłosne - str 113

  • Tylko raz....

    Internet nie kojarzy się nikomu z niczym romantycznym. Bo jak w ekranie można odnaleźć bliskość i ciepło drugiej osoby? Ludzie szukają w nim rozrywki, próbując oderwać ...

  • Prawdziwe uczucie

    On pochodził z małej wioski, leżącej niedaleko stolicy. Był pięknym młodzieńcem, często zmieniał dziewczyny. Jego koledzy nazywali go "Casanova", gdyż jak do tej pory ...

  • Dlaczego ja go pokochalam?

    Moja koleżanka z klasy podała swojemu wujkowi mój nr kom, który ma 19 lat i tak się wszystko zaczęło. Zaczęłam się z nim spotykać. Byłam z nim 3 lata i cały czas mnie ...

  • INTERNETOWA MIOSC - Historia prawdziwa

    To był koniec lata... Znudzona upałem oraz czytaniem smsów od mojego chłopaka którego tak naprawdę nawet nie lubiłam...postanowiłam poznać kogoś na internecie.Używając ...

  • Który to ten jedyny ... ?

    Pewnego dnia 3 chłopaków zapytało dziewczynę czy ustawią się z nią ... to było w szkole na każdej przerwie inny zjawiał się ... 1 miał na imię Adrian drugi Patryk a ...

  • ZIelon Szkoła

    Siema to było jakoś w listopadzie chyba ,dokładnie nie pamiętam xD. Jechaliśmy z klasą na zieloną szkołę, jechały jeszcze piąte klasy. Od nas było chyba z 10 osób i w ...

  • Dyskoteka Andrzejkowa

    W grudnia zapowiadała się dyskoteka.Wszystkie dziewczyny nie mogły się doczekać.Gdy nadszedł ten dzień wszyscy byliśmy podnieceni. Po mnie przyszła Sandra poszłyśmy po ...

  • To coś...

    Poznałam go jakiś rok temu. Był rok starszy ode mnie i był kumplem mojej przyjaciółki. Dobrze się dogadywali. Któregoś dnia Aśka zadzwoniła do mnie i zapytała czy nie ...

  • Koniec pięknej bajki...

    Jeszcze dwa miesiące temu byłam najszczęśliwszą dziewczyną pod słońcem. Jedyne czego się bałam to tego, że to tylko sen. I w końcu stało się. Miał coraz mniej czasu ...

  • Zmiana ról

    Szybko wybiegłam z domu do szkoły. Mżawka delikatnie kapała z nieba . Moje rozpuszczone włosy swobodnie falowały na dużym wietrze. Miałam dość dobry humor. Gdy tylko ...

  • Tajemnica

    Był słoneczny poranek.Zwlokłam się z łóżka i podreptałam ku łazience. O, nie - pomyślałam zrezygnowana. Kolejny długi i szary dzień w tej okropnej szkole! W ...

  • Pamiętaj mnie

    -Pamiętaj mnie… Jego ostatnie, pamiętne słowa brzmiały wciąż w uszach Mary, choć od chwili gdy je wypowiedział minęło już wiele tygodni. Jego osoba, oraz ta tak ...

  • Tajemnica nocy

    Była jasna gwieździsta noc, księżyc świecił całą pełnią swojego blasku co nadawało jej romantyzmu i tajemniczości. Ludzie w swoich domach wraz ze swymi rodzinami ...

  • Na zawsze razem..:*

    Zaczęło się to wszystko w wakacje. Przyjechała do mnie Kaśka zleksza nudziło nam się wiec zadzwoniłam do Karola Czy jedziemy nad jeziorko. Powiedział ze da znać tylko ...