Miłosne - str 89

  • Straciłam Cię na zawsze.

    Cześć, proszę o szczere komentarze... "jesteś moja myszką rybeczką, dla Ciebie mogę wszstko. Mogłabym chuj wie ile pisać o tobie ale boli mnie to, że poprostu mi nie ...

  • Ciemna strona dobra cz2

    Ciemna strona dobra cz2 Głowa mnie bolała, czułam jak rozsadza mi czaszkę.Szum jaki słyszałam był tak głośny że aż nie do wytrzymania.Nogi chwiały mi się na wszystkie ...

  • List

    Piszę to w sumie nie wiem w jakim celu. Każde słowo muszę dobrze przemyśleć. Chcę tu zawrzeć wszystko co czuje, chcę też poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego?” ...

  • Zwykła miłość.. cz.1

    Pierwszy dzień wakacji ! Obudził mnie telefon, dzwoni Natalia ( moja BFF

  • Nadzieja na lepsze jutro.

    Był spokojny letni wieczór, a Paulina jak zwykle siedziała na parapecie patrząc i licząc gwiazdy.Codziennie od trzech tygodni tak robiła. Ten pieprzony dupek tak cholernie ...

  • Drugie życie. Cz. 16

    Przepraszam, że tak długo musieliście czekać ;* Obudził mnie głos lekarza. Nie otwierałam oczu, słuchałam o czym rozmawia z kimś kogo głosu nie mogłam rozpoznać. -Ona ...

  • Pętla uczuć, cz.12

    Spokojnie czekałam pod drzwiami. Julia pewnie się mnie spodziewała więc krzyknęła tylko abym weszła do środka. -No, no, no, cóż to za okazja, że zaszczyciłaś mnie ...

  • Zdobyta - Opis postaci - 2

    Mry mry to po lewej to Alex! Miłej lektury! ;* Siema! Zwą mnie Alex, pełne imię to Aleksander. Mam 16 lat i chodzę do gimnazjum. Teraz są wakacje ale po pójdę do trzeciej ...

  • Bez żadnych perspektyw, bez niczego, tak po prostu ;) Rozdział 9

    Już od ponad pięciu minut siedziałem osłupiony, wbijając wzrok w pomiętą kartkę. Nie mogłem się skupić, po raz dziesiąty chyba czytałem ten sam list. " Dean ...

  • hahaha- nie cz. 2

    Znowu jestem w tym samym miejscu co wczoraj. Siedzę na parapecie pod oknem i oglądam leniwie spadające z nieba krople deszczu. Tylko one nigdzie się nie śpieszą. Nie to co ...

  • Ratunku !!! miłość dopadła me serce, me uczucia...cz.2

    Nie potrafiłam znaleźć szczęścia w tym że ją kocham skoro ona nie czuła do mnie tego samego, czyli czegoś co we mnie płonęło i nie potrafiłam tego ugasić może za ...

  • Tylko w wyobraźni cz. 8 Epilog

    Oto ostatnia część. Kiinia nie dam Ci się już namówić na kolejne miłosne opowiadanie.. "..all the things, all the times that you didn’t realize became the little lights ...

  • Daj sobie pomóc cz.1

    Przyjaciel, osoba, której ufamy bezgranicznie, a ona ufa nam. No właśnie w tych czasach, kiedy każdy się gdzieś śpieszy i myśli tylko o sobie nie łatwo jest znaleźć ...

  • Niespodziewana miłość [3]

    Dziewczyna pobiegła po plecak do pokoju i razem z Kacprem poszli w stronę szkoły. Szli w ciszy, nie w takiej niezręcznej. Odpowiadało im to, mogli pomyśleć o wszystkim, o ...