Miłosne - str 86

  • Skubnij tęczy cz. XII

    Nie wiem czy takiego zakończenia się spodziewaliście, ale mam nadzieję że Was zaskoczy. Chociaż trochę. Za wszelkie błędy przepraszam, ale tekst jeszcze ciepły. Miłej ...

  • Obiecaj mi - PROLOG

    Sebastian - 17l. brązowooki brunet, 190cm wzrostu - po wakacjach idzie do II kl technikum, jest na profilu tech. mechatronik. Lena- 16l niebieskooka brunetka, 170 cm wzrostu - po ...

  • konkurs!!! zgłaszać się

    Uwaga organizuję mini konkurs dla wszystkich czytelników moich dzieł. Chodzi o to że postanowiłam napisać coś na wzór książki i potrzebuję bohaterów. Książka ...

  • Życie Justyny cz.3

    Następnego dnia wieczorem Justyna wyrwała się z domu pod pretekstem odwiedzenia starych znajomych. W rzeczywistości poszła na randkę z Olkiem. Prawdę znali tylko jej ...

  • morze miłości cz2

    Zaprowadził mnie do jakiejś ciemnej ruiny.Nie wiedziałam gdzie jestem, nie mogłam nic z siebie wydusić.Było ciemno i zimno.Ramię bolało mnie od jego nacisku, pewnie ...

  • Kieszeń pełna dziur

    Tomio ma dobrą pracę, ładną dziewczynę i złą cechę charakteru - notorycznie o wszystkim zapomina. W końcu jego gapiostwo osiąga apogeum... Och, zapomniałem ...

  • Wiersz...

    Raz na żółtej kartce w zielone linie napisał wiersz. Zatytułował go Chops, bo tak nazywał się jego pies i o nim był właśnie ten wiersz. Nauczyciel postawił mu piątkę ...

  • Uczucia Kaliny cz. 6

    Rozmawiali ze sobą na różne tematy i o różnych porach dnia i nocy. Kiedy nie rozmawiali to pisali SMS-y. Nawiązała się między nimi pewna więź. Okazało się, że Rafał ...

  • "Po prostu miłość" cz.10

    Ocknęłam się, gdy przywieźli mnie do szpitala, słyszałam tylko, że coś jest nie tak z dzieckiem i trzeba natychmiast zrobić jakieś badania. Nie rozumiałam do końca, co ...

  • Niezgodna I

    Nowe!! Nowe!! Nowe!! Zwariuję zaczynam kolejne opowiadanie a jeszcze 2 nieskończone. No ale cóż muszę, myślę, że się spodoba. Komentujcie, ponieważ na tym opowiadaniu ...

  • Butterfly

    Przepraszam, że dodaję do miłosnych, ale chcę, żeby dotarło do jak największej ilości osób. Uprzedzam, jeśli nie chcesz czytać o prawdziwych emocjach i życiu nie ...

  • Kiedyś na pewno będzie „okey”… cz.4

    Ja nie zastanawiając się ułożyłam się wygodnie na i nie musiałam długo czekać by odpłynąć w magiczna krainę snu.. ________________________________________________ Ze ...

  • Ja i Ona

    Witam ! to jest moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość Życzę miłej lektury ...

  • Nic nie wskazywało na to,że ten dzien tak się zakończy

    Nic nie wskazywało na to że ten dzień tak się zakończy.Wstałam jak zwykle rano denerwując się na wpadające promienie słońca przez okno.Leniwie się przeciągnęłam i ...