Miłosne - str 83

  • Miłość niemożliwa ? A jednak !

    Cz. 1 Siedziałam na korytarzu w szkole obok mojej najlepszej przyjaciółki. Włożyłam słuchawki do uszu i puściłam ulubioną piosenkę. Rozmyślałam o nim, o Danielu ...

  • Nowy start cz.4

    Następnego dnia wstałam dość późno. Sobota zaczęła się dość miło, nikogo nie było w domu, od samego rana w piżamce siedziałam przed tv ze szklanką kakao ...

  • Pierwsza miłość I

    Robert był pierwszym chłopakiem Holly, jednak chociaż łączyło ich prawdziwe uczucie, mieli różne wizje wspólnej przyszłości. Holly marzyła o szybkim ślubie i ...

  • rozczarowana życiem

    Paulina była spokojną, młoda dziewczyna. Uczyła się średnio, chodząc do szkoły w małym mieście. Nigdy nie byłą z nią większych problemów. Żyła z dnia na dzień ...

  • Miłość w Paryżu.

    Witam wszystkich! W związku z tym, że ostatnie opowiadanie dobrze się przyjęło, postanowiłem napisać kolejne. Mówicie jak Wam się podoba. Miłego czytania! : 3 Piszcie ...

  • Podwójna gra ? cz. 7

    Czułam jak by czas się dla mnie zatrzymał. Każdy mój dzień wyglądał tak samo. Doszła do wniosku, że moje życie wygląda praktycznie tak samo jak wcześniej, jedyną ...

  • Historia miłosna

    Po raz kolejny tej nocy obudził się. Spojrzał przez okno, na zewnątrz wciąż było ciemno. - "Zajebiście”- pomyślał. Usiłował przypomnieć sobie o czym śnił, lecz ...

  • Serce nie sługa cz. 2

    Pod koniec tygodnia zgłosiłam się na warsztat, lecz auta nie były jeszcze zrobione i termin się odciągnął w czasie. Jednak Dawid i Robert jechali testować auto i ...

  • Rozmowy nocą cz.1

    - ohoho proszę zjawiłą się w końcu moja ksieżniczka, długo na ciebie czekam – powiedział z pogardą chłopak - co chcesz ? – powiedziała sucho dziewczyna. Musiała ...

  • Gwiazdor cz.3

    - Rachel! Rachel! Słyszysz mnie? Kochanie tu twoja mama! Doktorze niech pan wreszcie coś z tym zrobi! Ona nie reaguje. Umarła? - gadała przejmująco matka Rachel. - Proszę ...

  • Ona.

    Ona- Niby zwykła nastolatka, a jednak zawsze odróżniała się od innych, swoim wyglądem i cechami charakteru. Na szkolnych przerwach trzymała się sama, z nikim nie ...

  • Kalejdoskop uczuć [2]

    Kolejne dni mijały niemal identycznie: studia, praca, dom. Żadnych nowości, zmian, czy niezapowiedzianych wizyt rodziny. Jakby ktoś zaprogramował kolejne dni życia Lidii bez ...

  • Mroczny zakątek VI - koniec

    Przepraszam za tak długą nieobecność. To były dla mnie ciężkie czasy. Chcę już zakończyć tę katorgę z tym opowiadaniem. Nie pojawi się kolejna część Niezgodnej ...

  • Tak się to kończy .....

    Była szarą myszką, nikt jej nie doceniał. Rodzice jak psy pod alkoholowym warowali. Całe tygodnie pijani mieli gdzieś swą córkę. Ona miała dość życia. Przez 16 lat ...