Miłosne - str 80

  • Mów szeptem,jeśli mówisz o miłości - rozdział 7

    Wylądowali na lotnisku w Londynie. Przeszli przez odprawę, po czym znaleźli się szybko na zewnątrz. Zawiał zimny wiatr. Ola zadrżała. Miała na sobie tylko bluzkę z ...

  • Wycieczka cz.3

    Wróciłam do pokoju, na szczęście chłopaków już nie było rozwaliłem się na łóżku i myślałam nad sobą po co żyję i dla kogo. Czy gdyby nie Alan to bym nie miała ...

  • Zagubiony

    Po Twoim odejściu wszystko zamarło, jakby czas się zatrzymał. Dom nadal wypełnia zapach Twoich perfum. Codziennie otwieram wszystkie okna, by pozbyć się wspomnień. Kwiaty ...

  • Życie Marty cz. 4

    - Marta coś nie tak? Posunęłem się za daleko? Zapytał wystraszony Mariusz. - Źle się czuję, prosze odwieź mnie już do domu. Powiedziała wstając z łóżka. - Tak ...

  • Co ja bez Ciebię zrobię? cz.8

    Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.. To Dominik.. Czego on znowu chce?! Pomyślałam, stojąc koło drzwi.. Starałam się zachować ciszę, ale jak to ja musiałam coś źle ...

  • Spacer w deszczu

    Pamiętam dzień, w którym się poznałyśmy. Padało, tak jak dziś. Wtedy wpadliśmy na siebie przypadkiem, a połączyła nas miłość do tego samego, .islandzkiego ...

  • Nieskończona - Prolog.

    Siedziała pod starym dębem, łzy ciekły jej po policzkach, deszcz padał strumieniami.. Jednak była tak przygnębiona, że nie zwracała na to uwagi. Po zdarzeniach z ...

  • Pod ścianą miłości (prolog)

    Mam na imię Klaudia. Mam 16 lat i mieszkam w Gdańsku. Moja mama ma na imię Ania. Tata nie żyje. Mama mnie ignoruje, od śmierci taty.. Może to lepiej? Jestem cichą, szarą ...

  • Pasja i miłość cz.2

    Marta i Mikołaj byli razem już 3 miesiące, rzadko się kłócili. Dogadywali się we wszystkim. Trenowali w jednym klubie, oboje odnosili sukcesy. Trenerem Marty był tata ...

  • Stara znajomość cz.1

    Marta- zabawna, szczera szesnastolatka, która wykorzystuje każdą sytuacje, by potem nie żałować niczego. Ma brązowe oczy, śliczne usta i ładną buzię a przy tym jest ...

  • M&M [10] - Wypadki chodzą po ludziach

    Po godzinie, może dwóch godzinach lotu dotarliśmy do Paryża. Powitało nas już na samym początku duże lotnisko. W przeciwieństwie do tego w Gdańsku czy w Warszawie było ...

  • Księżniczka i łobuz [4]

    Dzień mijał powoli, lekcja za lekcją. Każdą przerwę rozmawiała z nim na korytarzu i wydawało jej się że zna go od lat. Na każdej lekcji patrzył na nią kątem oka ...