Miłosne - str 78

  • Z pamiętnika Lusi...

    -Ola! Wstawaj!-obudziło mnie wołanie mamy. -Już nie śpię-jęknęłam na wpół przytomna. -Zbieraj się! Za chwilę zacznie się msza-nie odpuszczała mama. Po jakichś 5 ...

  • M&M [14] - Smutne powiadomienie

    Nad ranem obudziło mnie głośne walenie w drzwi. Z wielkim trudem podniosłem się z podłogi na której spałem i otworzyłem. Przed drzwiami stało dwóch sąsiadów w ...

  • Sklep talentów

    Toshiki jest życiową ciamajdą, w niczym nie jest dobry. Wszyscy nazywają go "żałosnym". Wszyscy prócz jednej osoby, jego oddanej przyjaciółki, Kumi. Pewnego razu chłopak ...

  • Niemożliwe

    Wokoło unosi się woń męskich perfum. Otwieram powoli oczy. Widzę przed sobą smukłą twarz. Nigdy jej nie widziałam... A jednak... czuję, jakbym znała jej właściciela ...

  • Katharsis cz.2

    Natalka siedziała w wytwornej restauracji. Ubrana była w bladoróżową sukienkę do kolan z grubymi ramiączkami. Włosy upięła w wysokiego koka, a na nogi ubrała płaskie ...

  • Przeźroczysty

    -Spójrz na swoje ręce - karci mnie ojciec, mrużąc wściekle oczy. Nieobecnie wpatruję się w swoje poranione dłonie. Lepka, czerwona maź kapie na jasne panele. -Brzydzę ...

  • Ostatnia melodia

    -To jest decyzja na całe życie. Na pewno tego chcesz?-jeszcze raz spytał Harry. -Już ci mówiłam, jestem pewna-powiedziałam. -Więc chodźmy-rzucił chłopak. Po tych ...

  • M&M [13] - Mikołajki

    Z Michałem nie zobaczyłem się w szkole ani razu. Kończyłem godzinę szybciej od niego, ponieważ nie miałem lekcji już takich jak biologia, chemia itp. Poszedłem w tym ...

  • A zakochasz się we mnie? [3]

    Po chwili znaleźliśmy się w dość nowoczesnej kafejce. Była mała w odcieniach szarości i czerwonego, wszędzie było widać błyszczące elementy, wbrew wszystkiemu nie ...

  • Trudna rozłąka cz 2

    Paweł wczoraj nie próbował się już ze mną skontaktować, co z jednej strony mnie zawiodło, bo myślałam, że może będzie chciał porozmawiać, przeprosić ...

  • Instruktor cz.6

    Przepraszam za taką dużą przerwę w pisaniu, ale nie miałam czasu. ________________________________________ Marek obudził się przy wciąż śpiącej Sandrze. Wiedział ile ...

  • Wieczny pech czy początek miłości? cz.3

    ~~~~~~Dawid~~~~~~ Nie ma to jak pierwszy dzień w nowej szkole zaczynać od drugiej lekcji, ale przynajmniej mam nadzieję, że nauczyciel nie będzie kazał mi o sobie mówić i ...

  • Z pamiętnika zadziornej dziewczyny cz.3

    Powracam ;) **************************** Obudziłam się w rano z uśmiechem na twarzy. Coś jednak było nie tak. Poszłam późno spać, a byłam wyspana. W domu było dziwnie ...