Miłosne - str 76

  • Wakacje w Hiszpani . Nowa znajomość . ( cz.6)

    Zdenerwowałam się bo straciłam połowę napisanego opowiadania -, - Mam nadzieje że napisze tak jak wcześniej. ;) Ustaliliśmy że nie powiemy opiekunce prawdy. Bo po co ...

  • Romeo i Julia: Moja wersja! II

    Rozdział 2 Zaatakowali nas! –oznajmił na powitanie Edwin z wielkim oburzeniem. Przyjaciele przyszli chwile po tym jak zakończył rozmowę z rodzicami. Był jeszcze trochę ...

  • Dezydery (4) - "Potrójna zemsta"

    Obudziłem się rano pierwszy. Leżałem wraz z nim na kanapie, przed włączonym telewizorem. Od razu było widać po mnie to, że źle spałem. W lustrze zobaczyłem tylko ...

  • 14/06/14 na zawsze... [cz.1]

    Wracamy z Londynu, jest godzina 23:00, każdy jest zmęczony i pragnie położyć się we własnym łóżku, ja też. Jutro nasza pożegnalna impreza bez nauczycieli, bo w końcu ...

  • Jak z obrazka

    Właśnie kończyłam się rozpakowywać. Jeszcze tylko książki i od dzisiaj śpię w moim nowym pokoju. W nowym domu który dopiero co kupiliśmy. Ten dom znacznie różnił ...

  • Czy czas leczy rany? cz 5

    Powiedziałam Kindze że musimy wracać. Ta na chwilkę też posmutniała, ale zaraz się lekko uśmiechnęła i ruszyłyśmy do domu. Po drodze milczałyśmy. Kinga szła jakoś ...

  • Niemożliwe (cz.4- ostateczne zagranie)

    Dopiero, gdy wróciłam do domu uświadomiłam sobie, że nie będę w jego urodziny mogła się z nim zobaczyć... A przecież 15 urodziny trzeba świętować... - Sonja choć na ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 21

    Oczami Adama : Kochaliśmy się, to była najpiękniejsza chwila w moim życiu, jednak wiedziałem, że muszę dać jej trochę czasu, aby oswoiła się z całą sytuacją. Kiedy ...

  • Bańka mydlana. cz.22 Ostatnia

    **Damon** Czy to wszystko jest snem? Czy to, że moja podróż zakończyła się sukcesem i trzymam w ramionach moje szczęście to prawda? Tak mi tego brakowało, tej bliskości ...

  • Odnajdę Cię cz.2

    Patrzę na jej zielone, kocie oczy, szczupłe ciało i zachęcające usta.Blond loczki upadają na ramiona a ja uśmiecham się do niej.Przyglądam się jej motocyklowi i próbuje ...

  • Nowa nadzieja cz. 2

    - Szybciej, Mark! Zaraz nas dopadną! – był to piskliwy głosik jakieś kobiety. Potem słychać już było tylko strzały i krzyki. Nie czekając już dłużej, pobiegłam w ...

  • Bez Przyszłości cz.1

    Jego spojrzenie było intensywne, czarne oczy błądziły po moim ciele, szukając mojego spojrzenia.Unikałam go.Za bardzo mnie fascynował, za bardzo interesował, za bardzo ...

  • Stara przyjaźń nie rdzewieje

    Anna przyjaźniła się z Alexem od przedszkola. Wszystko robili razem. Jednak dziewczyna gdy miała 14 lat. wyjechała z rodzicami na Islandię. Kontakt z Alexem zarwał się po ...

  • Gdy szukamy siebie...cz.2

    Byłam przekonana że nikt, ani nic nie może zniszczyć naszego szczęścia. Myliłam się. Po ponad dziesięciu latach bycia razem, zauważyłam że zaczęliśmy się od siebie ...