Miłosne - str 75

  • Nowy. cz. V

    -Ale no bo..eh nie ważne - uśmiechnął się lecz jego oczy były smutne. -Co jest Misiek. - uśmiechnęłam się do niego. -Nic. -Ahaa ok jak nie chcesz to nie mów. -Nie to ...

  • KIJKI

    Coś, co skończyłam przed chwilką. Miłej lektury. Mamuś, to trzymaj się! I dbaj o siebie. Wy dzieci dbajcie o siebie. Teściowo, my zadbamy. Zabieram Ci kłopot z głowy a ...

  • CZY TYLKO PRZYJACIEL - 5 ostatni

    ROZDZIAŁ V. Tej nocy Marta mało co spała. Nie pomogła nawet bliskość Maćka. Rano wstała skoro świt i wzięła się za pielenie rabat kwiatowych. Około 8 Maciek zrobił ...

  • MOJE NOWE ŻYCIE - 8 ostatni

    ROZDZIAŁ 8 Po jednodniowej wizycie u rodziców Pauliny wrócili do Poznania, bo pomimo chęci Marek nie mógł sobie teraz pozwolić na dłuższy urlop, a Paulina nie chciała ...

  • Dzień który miał duże znaczenie cz.6

    -Kochanie nic Ci nie jest? - krzyknął Maks -Ty szmato to mój facet! - krzyczała niska blondynka. Dziewczyna rzucała się i chciała mnie znów uderzyć, Maks ją odepchnął ...

  • Znajdę Cię Kochanie 2

    Przez tą prace nie mam czasu dla siebie.. na chwilę odpoczynku, z jednej lecę do drugiej i tak dalej.. Po prostu masakra... Ale nie mam innego wyboru.. Chcę wytłumaczyć ...

  • „Niespodziewane Szczęście” cz 2

    Część 2 Gdy już wróciłam do domu zobaczyłam kartkę od mamy w kuchni że mam iść po zakupy. Szybko przebrałam się w czarny t-shirt, marmurki i płaskie buty. Poszłam ...

  • Wiek nie robi różnicy

    "Wiek nie robi różnicy" ~Z dedykacją dla mojej przyjaciółki. _________________________________________________________________ "Wiek nie ma znaczenia - każdy przy niej ...

  • Mecz o miłość cz.3

    Niestety nie udało mi się znaleźć koszulki dla Klaudii, ale postanowiłam zamówić dla niej trykot podobny do mojego tylko, że z numerem 10 i jej imieniem. Kurde, żeby ...

  • Introwertyczka cz. V

    Przerwa była długa, wiem. Nie mam pojęcia co dalej, bo wena w moim przypadku to istota wyjątkowo kapryśna.._. Miłej lektury! 5. Ból domaga się by go odczuwano. Zwłaszcza ...

  • Zakazane uczucie uczennicy do nauczyciela cz. 7

    - Marita? - pytanie powtórzyło się. Spojrzałam zapłakanym wzrokiem w stronę dźwięku. W drzwiach schowka stał Matt. Jego spojrzenie wyrażało zaniepokojenie i troskę ...

  • Chłopak z internetu - 3

    Nareszcie nadszedł ten długo oczekiwany dzień. Cała noc była nieprzespana, leżałem i myślałem jak będzie przebiegać nasze pierwsze spotkanie w rzeczywistości. Gdy ...

  • Miłość, która przetrwa wszystko cz.6

    W sumie, wstyd mi, że tak szybko się z nim pokłóciłam. Szczerze to obawiałam się kłótni z Piotrkiem, bo boję się, że go stracę. A nie chcę znowu stracić kogoś ...